er is dus een jongen Jess en ik vind hem leuk. we schelen 7 maanden qua leeftijd.
oke niet helemaal zeker hoe ik moet beginnen, dus we beginnen maar bij het begin:
ik wist wie Jess was door school, hij zat een leerjaar hoger en heeft nu examens gedaan. ik ga graag uit en daar drink ik dan ook bij (jep i am rebel). een keer tijdens uitgaan kwamen Jess en ik in gesprek en het was allemaal heel gezellig. we hebben uiteindelijk gezoend en sindsdien hebben we gesprekken op snap, niet veel gewoon regelmatig.
nu heb ik al meerdere verhalen gehoord dat hij een 'player' is. en dat die hele vrienden groep eigenlijk zo is. dus ik had al niet te veel hoop. een goede vriendin van hem zei ook dat ik moest uitkijken voor hem.
een paar maanden later kwamen we elkaar weer tegen tijdens het uitgaan. same old story, het eindigde met zoenen.
In de kerstvakantie heb ik heb uitgevraagd en hebben we daadwerkelijk ook iets afgesproken. het was heel gezellig. later vertelde hij me ook dat hij het gezellig vond. maar sindsdien is hij me een beetje aan het ghosten. en ik weet nou niet of ik het initiatief moet nemen om weer te vragen om iets af te spreken. of hem een keer initiatief laten nemen? of het erbij laten zitten en gewoon laten gaan?
thx anyway
Bladzijde 1 / 1
Vraag anders aan hem wat hij wilt, staat hij überhaupt open voor een relatie? En wilt hij alleen jou of ook nog een ander meisje
Hoi
Misschien is het goed om elkaar eerst beter te leren kennen. Jullie hoeven niet per se meteen een relatie te hebben, maar zouden kunnen beginnen met afspreken. Vroeg of laat voel je vast aan of je verder met hem wilt.
Groetjes
Kenshin
Misschien is het goed om elkaar eerst beter te leren kennen. Jullie hoeven niet per se meteen een relatie te hebben, maar zouden kunnen beginnen met afspreken. Vroeg of laat voel je vast aan of je verder met hem wilt.
Groetjes
Kenshin
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.