Skip to main content
Vraag

no contact met ex

• February 12, 2026
  • 0 reacties
  • 11 Bekeken

Ik heb een uitdaging. Ik heb een ex en wij zijn na onze relatie altijd vrienden gebleven. Nu is begin 2025 ons contact slechter geworden en spreken we elkaar niet meer alleen nog dagelijks snappen voor onze streak (alleen foto’s van muur). Ik kan sinds onze relatie nog in haar TikTok account en zag daar ineens in april 2025 dingen voorbij komen dat er een enorme spanning tussen ons was en dingen zoals dat ze weer een relatie wou. Ik had toen geen gier contact met haar dus ik twijfelde of dit over mij ging of over iemand anders waardoor ik toen niet actie heb genomen. Nu zijn we een aantal maanden verder en leek het voorbij, maar ze likete dingen met de tekst; ik wil hem terug en wanneer we weer contact hebben. Ze sloeg gisteren een video op met “never give up on someone you truly love”. Kan iemand helpen of ik dingen zie die er niet zijn of wat dit is. Ik wil echt graag weer contact maar we hebben al bijna een jaar geen echt contact meer gehad dus ik weet ook niet hoe ik het moet beginnen en of ik het überhaupt nog kan beginnen.