Vraag

niet kunnen slapen zonder mijn vriend

  • 15 February 2021
  • 4 reacties
  • 205 Bekeken

Badge +2

Heyy, ik heb een probleempje, toen ik met m’n vriend op vakantie was sliepen we slapen, super leuk en fijn, maar het was te fijn nu slaap ik minder goed thuis in m’n eigen bed, als ik nu bij hem ben val ik zo bij hem in slaap. Heeft iemand tips om hier mee om te gaan of iemand die een oplossing heeft?


4 reacties

ik weet niet of je dit ervoor ook al had, maar ik ken wel meer mensen die dit hebben. je kan natuurlijk met je vriend slapen wanneer mogelijk en anders zou ik proberen contact met hem te zoeken voor het slapen. sommige mensen vinden het ook prettig om iets van hun geliefde te hebben zoals een beer of trui ofzo.

Reputatie 5
Badge +6

Je went er vanzelf wel weer aan… miss vond je het zo leuk dat je lichaam er een gewoonte van heeft gemaakt...

Hee,

Ik kan me voorstellen dat het weer wennen is om alleen te slapen, als je eerst in de vakantie samen met je vriend was. Het is ook helemaal niet gek, het kost meestal wel even tijd voordat je dan weer gewend bent aan het alleen slapen.

Vaak helpt het als je iets van hem bij je hebt. Dan kun je daaraan denken en herinnerd worden, dan voelt het toch een beetje alsof hij erbij is en zul je je wellicht wat minder alleen voelen en daardoor beter slapen.

Denk bijvoorbeeld aan een leuke foto op je nachtkastje of een kaartje/brief boven je bed hangen. Of je koopt allebei dezelfde knuffel, dan ben je ook soort verbonden. Er zijn allerlei opties, zou je zoiets kunnen proberen?

Groetjes,
Simply Me

Badge +2

Hee,

Ik kan me voorstellen dat het weer wennen is om alleen te slapen, als je eerst in de vakantie samen met je vriend was. Het is ook helemaal niet gek, het kost meestal wel even tijd voordat je dan weer gewend bent aan het alleen slapen.

Vaak helpt het als je iets van hem bij je hebt. Dan kun je daaraan denken en herinnerd worden, dan voelt het toch een beetje alsof hij erbij is en zul je je wellicht wat minder alleen voelen en daardoor beter slapen.

Denk bijvoorbeeld aan een leuke foto op je nachtkastje of een kaartje/brief boven je bed hangen. Of je koopt allebei dezelfde knuffel, dan ben je ook soort verbonden. Er zijn allerlei opties, zou je zoiets kunnen proberen?

Groetjes,
Simply Me

Ik heb al een tijdje een knuffel (al voor we elkaar kende) en die heeft hij ook, nu een keer in de zoveel tijd spijten we elkaars deo er op en dat help wel. Ook heb ik een foto gekregen van hem, die staat op m’n nacht kastje en ik heb een ketting en die ligt onder m’n kussen. 

 

 

Reageer