Vraag

Niet blij zijn met relatie

  • 14 June 2023
  • 1 reactie
  • 34 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Haihai, ik heb dus een dingetje. Ik vind een jongen echt al een half jaar leuk (en hij mij blijkbaar ook) dus hij had me 3 dagen geleden gevraagd. Ik had toen uiteraard ja gezegd omdat ik hem al heel lang leuk vind en ik denk vaak aan hem.  Maar sinds we hebben is hij heel lief voor me en hij zegt vaak ily enzo alleen ik voel me helemaal niet zo gelukkig ineens… ik weet echt niet waardoor dit komt want ik vond hem wel echt al heel lang leuk… misschien komt het dat we beter vriendschappelijk afwaren?? Iemand tips?? Help pls want ik ben heel sad nu. 
 

ps. Het is longdistance rela, 1250 km

pss. Hij vind mij wel heel leuk dus ik voel me heel schuldig als ik het nu uitmaak en dan het ik later waarschijnlijk spijt maar dit kan ook niet doorgaan want ik heb ook allemaal toetsweken en het is bijna het eind van t jaar en dan gaat t helemaal mis wrs.


1 reactie

Ik zou me er niet druk over maken. Het is wat ik uit je verhaal begrijp pas 3 dagen “aan”, dus een echte echte relatie kan je het nog niet noemen, en al helemaal niet vanwege de afstand!!! Dat is hoe ik er tegen aan kijk dan hé. 

Zou nu gewoon gaan voor die toetsweek en dan kijken hoe of wat verder, er zit 1250 km tussen dus hij ziet jou toch niet, en kan met zo’n afstand ook niet voelen hoe jij nu denkt. Geen reden naar mijn idee om je schuldig te voelen? En ja anders gewoon altijd eerlijk zijn!

Reageer