Vraag

Niemand vind me knap

  • 22 October 2019
  • 4 reacties
  • 186 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo allemaal, ik ben met vrienden en we zijn aan het bellen met een groepje meiden. Nu vroegen die jongens: wje vind je knapper, (ik) of (lelijke vriend). En toen kozen ze allemaal voor mijn vriend. Ik voel me hier echt kut door. Wat kan ik doen om het gevoel te verminderen 


4 reacties

Hoi

 

Ieders mening verschilt. Wat het ene meisje aantrekkelijk vindt, stemt niet per se overeen met de mening van een ander. Misschien vond één van de meisjes je vriend aantrekkelijk, en volgden de andere meisjes simpelweg de mening van dat eerste meisje. Ik denk dat je je vooral voor de ogen zou moeten houden dat de mening van enkele meisjes jouw zelfbeeld niet hoeft te bepalen. 

 

Groetjes

Kenshin

smaken verschillen en er zullen genoeg mensen zijn die je niet knap vinden, MAAR zat die jou harstikke knap vinden.

Groetjes

Badge

Hey Anonymous2004 ik ben ook niet knap hoor maar dat jij lelijk bent is niet waar en trouwens iedereen is knap op zijn eigen manier en echte schoonheid zit van binnen als je dit dwars zit kan je het gewoon loslaten en niks van dat soort opmerkingen iets aantrekken ik zelf werd vroeger ook met dit gepest en toen ik me er niks meer van aantrok stopten ze bijna meteen na een week was iedereen gestopt met me pesten misschien duurt het iets lager bij jou maar als het maar ooit ophoud beter laat dan nooit als je dit echt heel dwarszit moet je er echt niks van aantrekken vergeet niet wat ik zij

          echte schoonheid zit van binnen 

 

                                         Xxx anoniem privé

Ieder meisje is anders, ik ben transseksueel en heb een vriendin op een dag een paar vrienden tegen haar en een paar vriendinnen van haar wie vind je het leukste Taylor of ons. Ze zeiden Taylor want het is tof dat je ervoor uitkomt dat je een transseksueel meisje bent, ik dacht in mijn eigen bam op u nek die dachten zeker dat ze gingen zeggen dat de meiden hen het leukste vind.

Heb al gehad dat er zeiden Taylor is geen mis meisje maar een transseksueel meisje is anders want ze heeft meer kracht geef mij maar een gewoon meisje maar dat is geen probleem want ieder heeft hun mening

Net zoals muziek neem bv je zegt ik hou van metal muziek lekker hevig terwijl een ander zegt oh nee iets te hevig alles behalve maar ieder zijn smaak dus omdat er een paar zijn die je niet leuk vind wil niet zeggen dat iedereen dat doet.

Voor mijn vriendin die ik nu heb, heb ik nog een vriendin gehad en we werden gepest omdat ik een transseksueel ben en zij met mij ging en voor mij was het manswijf. Op een dag werd ik ineen geslagen om mijn geaardheid door haar maar zo zie je iedereen is anders 

Reageer