Nauwelijks reactie op berichtjes

  • 6 February 2020
  • 1 reactie
  • 64 Bekeken

Reputatie 3
Badge +3

Er zijn twee meisjes en op de ene ben ik echt super verliefd (meisje A)d en bij de ander (meisje B) 😎het ook in ieder geval meer dan alleen vriendschap. Deze twee zijn bevriend en weten allebei dat ik meisje A leuk vind. Dat ik meisje B misschien ook wel een beetje leuk vind, is bij hen niet bekend. 

Sinds kort heb ik weer contact met meisje A. Ze vind het kennelijk niet erg om dat te hebben met het meisje dat haar leuk vind. Een tijdje geleden heeft ze alleen wel gezegd  dat mijn gevoelens niet wederzijds zijn (al is ze wel lesbisch). Maar sinds ik contact heb met meisje A, reageert meisje B voor mijn gevoel nauwelijks meer op mijn berichtjes. Ik heb pas sinds maandag weer contact met meisje A.

Zou het er iets mee te maken kunnen hebben?

Ik heb het met meisje B maar één keer over meisje A gehad, en meisje B vond dat we nog steeds gewoon goede vrienden konden zijn ondanks dat ik meisje A dus leuk vond.

Het zou kunnen dat meisje B het deze week gewoon een beetje druk had/heeft en ikzelf te ongeduldig ben. Toch heb ik het gevoel dat ik iets fout heb gedaan, al kan ik me niet bedenken wat. 

Wat denk jij? mg widgetmg widget


1 reactie

Reputatie 2
Badge +1

Hey Nanoka, 

 

Soms kunnen mensen andere dingen zeggen dan wat ze menen. Praat erover met Meisje B. Vertel haar dat je wil weten hoe ze zich voelt. Voer een diepgaand gesprek en wees geduldig, je gevoelens uiten kan best moeilijk zijn. Maar laat weten dat je om haar geeft en dat je je zorgen maakt om jullie vriendschap. Want van wat ik begrijp geef je veel om haar en wil je haar graag als vriendin behouden (en misschien meer). Als jij je gevoelens uit doet zij dat misschien ook eerder.

 

Ik hoop dat je hier iets aan had,

T-Town

Reageer