naaistreek?

  • 23 January 2019
  • 4 reacties
  • 139 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Well.... Ik had dus iets met een meisje maar uit het niets waren we een stuk minder close. Van handen vasthouden, tegen elkaar aanzitten en dagelijks veel praten gingen we naar naast elkaar zitten en dagelijks een klein beetje praten... Ik vroeg dus wat er aan de hand was en ze zei dat ze niet klaar was voor een relatie en dat ze bang was dat het verkeerd ging lopen en dat we dan helemaal geen vrienden meer zouden zijn. Ik had het advies gekregen om gewoon te wachten (vorige topic genaamd Friendzone). Dit is nu ongeveer een maand geleden, vervolgens heeft ze een relatie gekregen met een vriend van mij... Dit komt voormij best wel heel erg hard aan aangezien ze me nooit echt heeft afgewezen en we nog redelijk close waren, dit is echter nog minder geworden sinds ze een relatie heeft.
Heeft ze mij nu gewoon aan het lijntje gehouden? Gewoon omdat ze het leuk vond?
Ik weet niet helemaal wat ik moet voelen... Ik ben niet echt boos op haar aangezien het niet echt mijn zaken zijn en ik haar het beste gun maar het voelt wel echt naar....
Ik wilde mijn verhaal ff kwijt.... Ik weet niet of andere mensen ook zoiets zijn overkomen en wat ze hieraan gedaan hebben... Moet ik afstand houden? Zal ik met haar gaan praten en vragen wat er verkeerd tussen ons is gegaan? Want dat gevoel heb ik ook nog wel eens, dat het mijn fout is en dat het komt door iets wat ik gedaan heb? Anyways I'm rambling on... Advies/ Ervaringen/ Tips zijn welkom.

4 reacties

Heeft iemand ooit zoiets meegemaakt?
Hoi

Je vriendin hield jullie relatie liever vriendschappelijk, en nu heeft ze een relatie met een vriend van jou. Ik kan me voorstellen dat je met vragen zit.

Het lijkt me goed om dit met haar te bespreken. Ik vermoed dat, als je dat niet doet, vragen in jouw hoofd zullen blijven rondspoken. Kan je met haar afspreken?

Groetjes
Kenshin
Dankjewel voor je reactie!

Je hebt hoogst waarschijnlijk wel gelijk met je vermoeden dat de gedachten in mijn hoofd blijven rondspoken alleen vind ik het erg lastig om zo'n gesprek te beginnen... Aan de ene kant ben ik bang dat het onze vriendschap beschadigd maar aan de andere kant wil ik wel duidelijkheid.,. Ik weet alleen niet zeker of ik deze duidelijkheid ook echt kan krijgen met dit gesprek...
Zou je het minder moeilijk vinden om haar eerst via een berichtje uit te leggen waar je het graag over zou hebben, voordat jullie een gesprek hebben? Misschien vind je het minder spannend, als jullie beiden weten waarover jullie het zullen hebben.

Tijd zou duidelijkheid kunnen bieden, maar de kans lijkt me groot dat een gesprek dat eerder en efficiƫnter zal doen. Ik begrijp dat het niet gemakkelijk is, maar mijn vermoeden zegt dat jullie je daarna beter zullen voelen.

Groetjes
Kenshin

Reageer