Skip to main content
Hoi!

Ik heb een heel leuk meisje ontmoet, die ik dus wel erg zie zitten.

We hebben elkaar nu een keer of 10 gezien, waarvan de laatste maand 5 dates 1 op 1 enzo en die waren heel Nice, we hebben eigenlijk elke keer gezoend enzo en ik was laatst bij dr thuis en ook ff dr pa ontmoet en alles! Mega leuk :)

Maarrrr wat ik me dus even afvroeg omdat ik niet zoveel ervaring heb, na hoe vaak afspreken is het ongeveer normaal dat 1 van de 2 van ons gaat denken aan een relatie of aan officieel maken? Waarschijnlijk verschilt dit sowieso maar even voor de orde van grootte! Alvast thaankss
heyo,

Leuk nieuws voor je!

nou zoals ik lees vinden jullie elkaar leuk, hebben jullie al gezoend enz. Dus denk jij dat zij ook met jou wil? en denk je van wel dan vraag je haar gewoon! het aantal dates maakt niet echt uit vind ik, als je mensen elkaar leuk vinden zonder te daten en ze weten t van elkaar kunnen ze al een relatie beginnen.

dus (Ik vind) dat als jij denkt dat zij jou ook leuk vind, jij gewoon die relatie moet beginnen!
Heey,

Ik heb nu bijna 2,5 week een relatie met een meisje waar ik veel van houdt. We hebben elkaar in een weekje ontmoet en na 1,5 week hadden we al een relatie. Voor dat we begonnen met de relatie hebben we helemaal geen dates ofzo gehad. We zaten in het zelfde schuitje en we hadden ongeveer hetzelfde meegemaakt. We hebben elkaar toevallig ontmoet en we hadden meteen een klik. Na de eerste ontmoeting had ik meteen die dag erop een etentje met haar en haar ouders. We hebben het daarna elke dag zowat de hele dag erg gezellig met elkaar.

Uiteindelijk zou ik vertrekken naar een andere instelling en zij ging terug. Toen hebben we besloten om een relatie te beginnen.

In mijn ogen maakt het niet uit hoe en wat je allemaal doet voordat je een relatie begint als je maar het leuk hebt met elkaar en als jullie het allebei fijn vinden dan kan je beginnen met een relatie, maar geef elkaar wel gewoon de kans om de relatie sterker te maken. Doe geen dingen waar je je niet fijn bij voelt of waar zij zich niet fijn bij voelt. En pak het rustig op. Je hoeft niet meteen nadat je een relatie hebt er volledig mee bezig te zijn. Geef elkaar de ruimte die jullie nodig hebben. Zo komt het van zelf allemaal wel goed!

Gr: Mr.S

Reageer