Skip to main content

Hoi allemaal, 

ik heb net seks gehad met mijn vriend en de condoom is eraf gegaan en ik heb hem er wel uit weten te krijgen maar ik weet nu niet zo goed wat ik moet doen. Ik heb namelijk geen geld voor een morning after en mijn vriendin zei dat ik een gratis morning-afterpil bij de huisarts  kan halen maar die is vandaag en morgen gesloten. Ik heb ook al apotheken in de buurt gebeld maar die hadden of een wachtrij van 41 mensen. Weet iemand misschien wat ik moet doen??

hey  

je kan ook vragen of je vriend geld heeft voor zoon pil want hij is mede verantwoordelijk... 

ik heb het even op internet op gezogd en op dit kwam ik uit. misschien heb je er wat aan.

ik weet dat het kut is maar je kan ook naar je moeder gaan om te vragen of ze dat voor jou wilt kopen. ik denk liever een ongemakkelijk gesprek en een beetje ruzie. dan later uit leggen aan je ma dat je zwanger bent.

groetjes blue 

Je kunt het ook via een vriendin van je regelen, dat zij er één voor je koopt en dat je later t geld terug geeft. Want het is wel noodzakelijk dat je er 1 neemt..

hey ff voor de duidelijkheid, de morning after pil een condoom en al die anderen dingen helpen niet altijd. Het kan altijd zijn dat het niet werkt. Neem dan ook je verantwoordelijkheid als je zo iets doet.

Ik probeer je natuurlijk niet bang te maken, het gebeurt soms he niet altijd.

Maar ik zou gewoon geld van iemand lenen, zeg gewoon dat je geld te kort komt voor iets wat je wilde kopen?

Of aan je vriend natuurlijk daar kun je gwn de waarheid aan vertellen, ik kan me namelijk voorstellen dat je het lastiger vind bij iemand anders.

Hoor ik van je hoe t is gegaan?

I hope i helped youu

Hallo Nadia16 :)

Ik zou inderdaad als ik jou was geld lenen van je vriend want hij is mede-verantwoordelijk ervoor in mijn mening, en anders leen je het van een vriendin en zeg je gewoon dat je iemand wat schuldig bent maar toevallig op dat moment geen geld had.

-Dr8gon99

Reageer