Vraag

Moet ik praten tegen mijn crush? en hoe?

  • 3 October 2023
  • 1 reactie
  • 55 Bekeken

Reputatie 4
Badge +2

Heyyy! ik vind een jongen uit een andere klas leuk. En ik denk dat hij mij heel misschien ook leuk vind.

Hij kijkt namelijk elke dag om als ik binnen kom op school, laatst liep ik achter hem en zijn vriend, en toen zijn vriend mij zag fluisterde hij gelijk in mijn crush zijn oor.

En ik heb hem ook een keer tijdens gezamelijke les een paar keer zien kijken naar me.

Maar ik kan het natuurlijk ook mis hebben.

Maar goed ik wil dus wel heel graag met hem praten, maar ik durf gewoon niet, want wat als hij me niet leuk vind en me er belachelijk voor maakt.

Ik overdrijf misschien een beetje maar dat is waarom ik nooit tegen jongens praat.

Ik had ook gevraagd aan mijn vriendin of ik zijn snap zou voegen, zij zei dat ik het kon doen en dat als hij dan ook gemeen gaat doen of hij me belachelijk zou maken ze me wel zou beschermen. Maar mijn zus zegt datik het beter niet kan doen omdat hij misschien mijn naam niet eens weet en ik nooit met hem heb gepraat.

Jullie hebben hier denk ik weer heel weinig aan, want ik heb dingen zoals praten met jongens vaker hierop gevraagd en nogsteeds nooit gedaan.

Maar hebben jullie tips voor wat ik kan doen?

alvast bedankt! <33333333


1 reactie

Reputatie 3
Badge

Het is een prima idee om hem zijn snap te vragen. Je kunt hem ook af en toe random schoolvragen stellen zoals: ‘Wat vind van (docent)?’ of ‘Heb je een leuke klas?’ enzovoort.

Succes ermee!

Reageer