Skip to main content
Vraag

moet ik mijn ex appen of niet?

• April 22, 2026
  • 5 reacties
  • 115 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi hoi. Ik ben een jongen van 16. Had een geweldige echt geweldige vriendin van dezelfde leeftijd.

Ik had een tijd terug mijn meniscussen en kruisband afgescheurd in mijn sport. En sport was naast haar alles waar mijn leven om draaide dus dat was/is echt een shock. Nu had ik een vriendin. Wie me echt enorm hielp in deze tijd. Van ik wil niet meer opstaan in de ochtend naar ik ga buiten met mn brace zitten en genieten van de zon.

Maar. Ik was niet zo geweldig als zij. Ik sloot me emotioneel helemaal af. Van ja het gaat wel. Terwijl ltt niemand daarin trapte en zij keek er ook dwars doorheen. En eerder ookal dingen. Als altijd ja zeggen omdat ik dacht dat dat goed was in een relatie als je het eens was. Maar dit ging zover dat ik nooit meer dingen koos die ik wilde.

Na goed zij maakt het terecht uit. En ik ben echt niet boos op haar ofz echt niet. Zoals ik zei ze is geweldig nog steeds ik verklote dit gwn enorm. Ze zei het me. Meerdere keren ze zei het me. Maar ik was tja tekoppig ig. Ik deed het niet en nu is het uit. En kan ik al 2.5 weken lang aan niets anders denken dan haar. Aan hoe een ongelovelijke klootzak ik ben. Want ze zei het. Meerdere keren en ik deed het niet.

Ik wil haar zeggen dat het me spijt dat ik niet beter was. Dat ik hoop dat ze een beter iemand vind en dat soort dingen. En ja ergens hoop ik dat er nog een toekomst tussen ons zit. Maar ik wil dat appje niet sturen want ik wil haar niet nog meer pijn doen dan ik al deed. Dus wat moet ik doen? Appen of niet?

Groetjes

( datum weggehaald door De Kindertelefoon vanwege anonimiteit )

5 reacties

Leo14
Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • April 23, 2026

hoi ​@Tak_012 ,

wat vervelend om te horen wat je allemaal hebt moeten meemaken.

ik zou het haar wel appen, misschien reageert ze wel met: ‘ik heb hetzelfde, ik wil je graag terug, wil jij dat ook?’

doe ermee wat je wilt!

Doeg!

@Leo14 

Quokka
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • April 23, 2026

Hoi hoi,

Ik zou haar appen. En vertel haar precies wat je hier hebt gezegd, want als ik een meisje zou zijn zou ik dit lowkey wel begrijpen.

Succes, en hou ons op de hoogte!

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • April 27, 2026

Update zij appte mij. Fijne tijd in.... (waar ik op vakantie ben) ik appte haar. Thx komt goed jij ook. Zei zij thx en toen was het gesprek over. Moet ik nu een gesprekje aanknopen ? Is zei nog geintreseerd? Wat betekent dit ? 

Merel12345
Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • April 28, 2026

Update zij appte mij. Fijne tijd in.... (waar ik op vakantie ben) ik appte haar. Thx komt goed jij ook. Zei zij thx en toen was het gesprek over. Moet ik nu een gesprekje aanknopen ? Is zei nog geintreseerd? Wat betekent dit ? 

Hey zij zekker geïnteresseerd nog maar doe het rustig aan en begin gewoon over je vakantie of koningsdag laat maar weten hoe het gaat of dat nog vragen hebt 😘

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • April 28, 2026

Ik heb haar geappt. Ik heb haar gezegd wat ik voel denk en wil. En gevraagd of ze een keertje wil praten. Wish me luck en dankjulliewel