Vraag

Moet ik het uitmaken?


  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi hoi, gisteren ging ik met een groep een ijsje eten. Iedereen ging al naar huis behalve een jongen en ik. Ik vertelde hem dat ik heel erg bang ben om te zoenen (dat is niet mijn probleem nu). Ik zei het tegen hem, omdat hij het wel al eens gedaan heeft. Ook zei ik dat ik het eng vind als een jongen mij knuffeld. Hij ging mij helpen en knuffelde hij mij,maar dat deed hij net iets te lang en we begonnen te zoenen. Ik heb een vriendje waar ik van hou, maar ik heb nu ook gevoelens voor die jongen. Moet ik het uitmaken met mijn vriendje?

Kusjes😘

10 reacties

Als ik jou was zou ik het uitmaken want dit is eigenlijk gewoon vreemdgaan als je je bij die jongen meer op je gemak voelt als bij je eigen vriendje zegt dat wel wat over hoe jij je voelt over je vriendje
Hii,
Zoals @DitBenIK14 als zei ben je idd gewoon vreemgegaan. Ik denk dat het het beste is dat je het uitmaakt met je vriendje, vooral omdat je nu ook gevoelens hebt voor iemand anders. Je zou dan wel kunnen uitzoeken of je echt zoveel voelt voor die andere jongen en ofdat hij jouw ook leuk vindt.

Veel suc6

Xx
Ja wat zal ik erover zeggen
ten eerste is het natuurlijk niet netjes wat je gedaan hebt. Maar ik vind wel dat je verantwoordelijkheid moet nemen voor je eigen daden. Daarom zou ik als ik jou was het eerlijk tegen je huidige vriendje vertellen. En ja de kans dat het uit gaat is heel groot maar het zou lullig zijn tegenover je vriendje als hij het niet weet of van iemand anders te horen krijgt

goodluck
Ja zoals ze hier al zeggen was t eigelijk vreemdgaan maar als je je bij die andere jongen fijner voelt zegt dat inderdaad wat over je gevoelens tegenover je huidige vriendje. Ik hoop dat je de juiste keuze maakt!


veel succes!
hoi,
ik zou wel eerst kijken of die jongen met wie je hebt gezoend jou wel echt leuk vind.
straks maak je t uit met je huidige vriend en bleek dat die andere jonge je gewoon aantrekkelijk vond en niks met je wilt.
dus dat zou ik wel eerst ff cheken.
oh, en kijk ook bij wie je gemakkelijker voelt want met je huidige vriend heb je een sterkere band.
groetjes,
meow
Reputatie 3
Badge +4
Uitmaken met je huidige vriendje ongeacht of die andere gozer je leuk vind of niet. Dit was totaal niet netjes, je gaat gewoon vreemd. Blijkbaar hou je dus niet van je huidige vriendje dus moet je het gewoon uitmaken en eerlijk tegen hem zijn.
Neen geen relatie om gewoon een relatie te hebben
hoi @Kaasplank,
dat ze een ander heeft gezoend, zegt nog niet dat ze niet van d'r vriend houd.
ze heeft gewoon een fout gemaakt en ik zeg niet dat ze een relatie moet nemen om gewoon een relatie te hebben ik zeg gewoon kijk eerst van die andere jonge vind.
ze heeft dit op het forum gezet voor hulp, niet zodat mensen zeggen dat het fout is wat ze gedaan heeft.
ze weet dat zelf al.
groetjes,
meow
Reputatie 3
Badge +4
Als je eerst gaat kijken wat je van die andere jongen vind moet je het gelijk uitmaken met je huidige vriend. Je kan toch niet zomaar een nieuwe relatie zoeken terwijl je in een relatie zit?
wel als je meer voelt voor die andere jonge.
ik begrijp wel wat je bedoeld hoor.
hey
als ik het goed begrijp ben je vreemd gegaan maar je hebt gevoelens voor hem dus ik zou gwn kiezen wat jouw hart zegt en wie je het meest aantrekt, leuker en aardiger is beter zoent xd
ik zou er even over nadenken als ik jouw was
groetjes S

Reageer