Hi guys! Ik ben twaalf jaar en ben twee weken geleden van klas gewisseld. Het gaat nu erg goed alleen ik kan mezelf niet zijn. Nou ja, ik durf mezelf niet te zijn. Als ik mezelf ben, ben ik heel erg gay. Op paarse vrijdag gisteren maakte ik heel veel LGBT buttons en heb ik suikerspinnen gedraaid. Ook zit ik bij de toneelclub waar minstens de helft heel gay enzo is. Mijn moeder en mijn broers zitten ook op dezelfde school. Mijn moeder als docent. Daarmee is het als ik ook maar iets doe, the whole school knows. Ik durf niet uit de kast te komen bij vrienden omdat ik bang ben wat ze zeggen en wat ze dan denken. Ik heb al de eerste stap gezet door bij paarse vrijdag mee te draaien en meerdere rainbow buttons op mijn tas gezet.
Ik ben van klas gewisseld omdat ik geen vrienden had en Homo´s moeten dood. Toen ik dat hoorde voelde ik me eigenlijk meteen al onveilig. Er is ook nog steeds heel veel homo haat in die klas. Ze kregen een extra mentoruur op donderdag om te vertellen dat ze een keer niet met homo moeten schelden. Die mensen zijn ook naar de compleet verkeerde school gegaan aangezien mijn school is heel erg wees wie je wilt zijn, wij boeien niet. Een kwart van de school is namelijk gay.
Ik ben het zelf heel erg zat om elke keer weer in dat hoekje te zitten als ze praten over zogenaamde knappe jongens. Dan vragen ze wie ik knap vind dus dan zeg ik maar iets vreemds. Vaak hoor ik ook: jij en die jongen zijn zo een goed stelletje samen! Alleen ik ben dat dus echt heel erg zat maar durf niks te vertellen en me te outen.
Heel erg bedankt van het lezen van deze lange tekst en hopelijk hebben jullie goede tips!