Skip to main content
Vraag

moet ik der blokkeren? idkkk HELPPPP

• May 29, 2026
  • 0 reacties
  • 20 Bekeken

Forum|alt.badge.img+2

heyy ben er weer hoe gaat het met jullie ?

dusss ik weet zeg maar niet wat ik moet doen dus ik ben christelijk maar ik weet niet of ik meisjes leuk vind btw ik ben een meisje maar dan zou ik bi zijn maar ik weet dus niet of ik echt meisjes leuk vind want ik vind sommige meisjes wel aantrekkelijk maar heb hetzelfde bij jongens.

maar oké dus sinds april zo app ik met een meisje we gaan der aardbei ff noemen dus aardbei heeft geen geloof en is lesbi en zelfde leeftijd kijk ik ben bruin en zij is licht getint ( wit ) niet rasistisch bedoelt maar dus dat is niet want mij aantrekt bij meiden maar ik dacht ze wou gwn vrienden zijn

ik kan je nu al vertellen dat wou ze niet!!!!!!

we gingen appen tot dat ze echt veeel vragen begon te vragen over ben je les of bi waarvan word je geil en nog meer sekuele vragen maar ik dacht er niks ergs bij totdat we echt veel gingen appen en ze begon me MA  en MOMMY en BABYGIRL te noemen en ik word daar soortvan geil van ik vind dat gwn leuk

dus we gingen vaker appen en toen een keer gingen we in de avond appen vgm heet het sexsting ofzo dan app je maar je jullie worden beide geil maar oke daarna zij stuurt een n##ktfoto toen zei ik gelijk van wat doe je bla bla en ze zei dat ze me vertrouwt en ik zou ook nooit iets doen met haar foto’s ofzo MAAR daarna appte ze en zei van stuur jij ook als eerst deed ik me kersen jullie begrijpen me daarna 1 keer mijn # ja dat maar met onderbroek aan en ja en we hebben daarna voor een week zo geappt en fotos gestuurd enzo

maar ik ben dus heel bang dat ze met een ander apparaat een foto heeft gemaakt van mijn fotos wrm geen idee ik heb dit ook voor het eerst gedaan dus ik wist er niks van maar ja  dus idk wat ik moet doen ze had me ook geappt of ik fwb wou dat is friends with benefits maar ik wou der niet boos maken ofzo dus ik zei ja isg terwijl ik der niet eens aantrekkelijk vind maar ik wil der niet kwetsen maar ik wil ook niet zo’n rare lijken die der gebruikt voor der foto’s want dat doe ik niet ik heb der ook nooit gevraagt om te sturen

en ik heb me vriendin gezegd alleen van die fwb en dat ik iets ergs heb gedaan maar zij ging er gelijk van uit dat het een jongen was terwijl het een meisje is maar ik wil dus echt niemand zeggen maar ook weer wel want ik wil der dus eigelijk verwijderen maar dan voel ik me slecht en ben bang dat ze me foto’s heeft ze heeft niet opgeslagen ofzo maar nogsteeds en ik probeer nu de heletijd kortaf te reageren maar ik vind dat zielig

en btw niks tegen lesbische of bi’s maar dus ik wil ook gwn die cute couple zijn en samen naar de kerk gaan enzo maar ik mag dat sws al niet met een meisje dus ik denk dat ik later een relatie ga hebben met een jongen maar ik wil het ook een keer doen met een meisje.

dus iemand HELPPP ik weet niet of ik der moet blokkeren of iets moet zeggen tegen der of vragen of ze me foto’s heeft idkkkk