Skip to main content
Ik heb een vriendin die ik echt alles vertel enzo. Alleen soms vertel ik geheimen van anderen naar haar, want ik en mijn vriendin zijn zo'n beetje wel 1 persoon soortvan. Alleen heeft ze al 2 keer mijn vertrouwen gebroken en heeft ze er bijna voor gezorgd dat ik een briendin kwijt raak en heeft ze ervoor gezorgt dat ik een vriend ben kwijtgeraakt. Ook houd ze zich niet aan onze afspraken. Ze is erg dominant en ik voel steeds vaker alsof ik haar soortvan hulpje ofzo ben en dat ik onder haar sta. Ik weet alleen nu niet meer hoe ik verder moet en ik wil haar niet kwijt. Weet iemand wat ik zou moeten doen?
Hooi,

Het beste is als je het er met haar over hebt.

Zo kan zij ook weten wat je ervan vindt dat zij jouw vrtrouwen heeft gebroken. Want dat is natuurlijk heel vervelend. Je geeft aan dat je haar niet kwijt wil. Dit is belangrijk om tegen haar te zeggen als je hierover praat met haar.

Groetjes ikke x
Hooi,

Het beste is als je het er met haar over hebt.

Zo kan zij ook weten wat je ervan vindt dat zij jouw vrtrouwen heeft gebroken. Want dat is natuurlijk heel vervelend. Je geeft aan dat je haar niet kwijt wil. Dit is belangrijk om tegen haar te zeggen als je hierover praat met haar.

Groetjes ikke x

Ik heb het al met haar erover gehad maar ze doet er niks aan en ze lijkt het niks te schelen

Reageer