Moeilijke liefde

  • 20 November 2018
  • 2 reacties
  • 101 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
ik heb dus een probleem. Ik woon in een soort van appartement maar dan met begeleiding. Naast mij woont een super leuke jonge. Hij is 21 en ik 17. We hebben goed contact heel goed zelfs. We zijn vrienden maar dan net iets meer. Ik heb hem verteld dat ik van hem hou en hij houdt ook van mij. We hebben ook al een aantal keren seks gehad. Alleen ik ben verliefd geworden en dat was niet echt de bedoeling voor nu. Aangezien als de begeleiders er achter zouden komen we de lul zijn. Maar hij is nog niet verliefde op mij. Hij zegt misschien over een jaar dat het wel iets kan worden maar in de situatie hoe we nu zitten lukt het gewoon niet. En dan heb ik nog het probleem dat er jongens zijn die mij leuk vinden. ik wil best nieuwen mensen leren kennen maar mijn hoofd zit vol met hem. Terwijl hij altijd zegt dat ik niet afhankelijk moet zijn van hem. Someone please help me!😭

2 reacties

Ik snap je probleem en zou je super graag willen helpen, maar ik vind dit ook een moeilijke. Ik zou de situatie nog een beetje afwachten, en wat bedoel je met begeleiders??
Als je heel goed bevriend met hem bent en je hebt seks met hem, is het toch al een relatie? 😉 En hij houdt ook nog eens van je.
Ik snap trouwens niet waarom je geen relatie met hem mag hebben van de begeleiding. Dat moet je toch helemaal zelf weten.

Reageer