Vraag

Moeilijk om contact te maken :/

  • 23 January 2019
  • 2 reacties
  • 70 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Voor degene die mij langer volgen heb ik al vet lang een crush en ik heb nog steeds NIET tegen hem gepraat! Er kan natuurlijk een kans zijn dat hij mij leuk vindt maar ik ben gewoon bang dat ik een blauwtje loop wat ik absoluut niet wil hebben! Het begint een beetje dramatisch te worden waar ik helemaal niet van ben...Ik heb van alles geprobeerd zodat hij gaat praten tegen mij maar hij heeft geen insta dus social media is ook geen optie 😕 Ik zit ook niet bij hem in de klas maar ja, Ik snap ook niet van mijzelf waarom ik niet tegen hem durf te praten maar ik ben gewoon te bang en ja ik weet het het gaat nooit wat worden als ik niet begin met praten maar bij andere jongens kan ik gewoon super makkelijk in contact komen en bij hem niet, Heb ik een stoornis of zo? Dit is al sinds begin schooljaar! Goed ik wou even ánoniem'mijn verhaal kwijt hahahaha,Hopelijk weten jullie wat mij dwars zit want ik denk serieus dat ik een stoornis heb met sociaal contact of zo...
Groetjes 🙂

2 reacties

Hoi

Het kan eng zijn om je crush aan te spreken. Ik denk dat velen zich dat kunnen voorstellen.

Zou je hem durven aanspreken over iets i.v.m. school? Je zou hem kunnen vragen om je een oefening uit te leggen, of vragen welk huiswerk jullie hebben. Wie weet hebben jullie dezelfde taken, ook al zitten jullie in een andere klas. Op die manier leer je stilaan om met hem te praten.

Verder zijn gemeenschappelijke hobby's of interesses een goed aanknooppunt voor een gesprek. Weet je het één en ander van hem?

Groetjes
Kenshin
De beste manier die ik zo 1...2...3... kan bedenken is een vraag te verzinnen die je aan hem kan vragen en vervolgens iets van een nummer ofzo vraagt zodat je daarop verder kan vragen en een gesprek daaruit kan vormen. Hopelijk helpt dit.

Veelsucces!

Reageer