Vraag

Mn vriendje is geschoren, ik ben flink behaard. Meer hier?

  • 23 November 2023
  • 0 reacties
  • 163 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hoi, ben meisje van 15 en heb het eigenlijk altijd veel prettiger, mooier, volwassen en gewoon vrouwelijk gevonden om het harig en behaard bij mn kut të hebben. Op mn 11e  al een flinke zwarte bos waar ik heel trots op was want ik was geen kleuter meer!,Tot nu toe ,ben 15, dus alles gewoon laten groeien, puur natuur. In het dorp e.n de school weten alle jongens via ex vriendjes wel dat het bij mij flink behaard is tussen mn benen. Heb dus,bijna altijd vriendjes die dat weten. Mijn vriendje nu wist ook al dat ik behaard ben en blijf en heeft daar helemaal geen enkel probleem mee. En ik niet dat hij graag geschoren is , dus wij zijn zeg maar een stelletje waar ik, het meisje een flink harige bos haar heeft, en mn vriendje is het tegenovergestekde en is netjes overal kaal geschoren. Helemaal prima zo samen! Nou wilde ik weten of er hier net alw ons stelletjes zijn met een behaard meisje,  en een geschoren jongen? Weet dat ze er zijn want we hebben er aan het strand en het wzembad vaak genoeg gezien. En jullie ervaringen wil ik ook graag horen. Sws bedankt.  X 


0 reacties

Geen reactie

Reageer