Mixed signals

  • 12 August 2019
  • 2 reacties
  • 234 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi,

Ik vind een goede vriend van mij al een tijdje heel erg leuk. Ik denk super veel aan hem en ik zou elke dag met hem willen afspreken. We zijn al 2 jaar bevriend en hij heeft mij laatst ook verteld dat hij mij ook al een tijdje leuk vindt. Mijn beste vriend (wie ook zijn beste vriend is), heeft hem ernaar toe gedwongen om het mij te zeggen, waardoor alles op een hele geforceerder en awkward manier is verlopen... We vonden het allebei super kut en hij was het van plan om het me zelf te zeggen zodra hij terug was van vakantie (had hij me verteld). Na die dag dat we elkaar hadden verteld dat we elkaar leuk vonden begonnen we steeds minder te praten en gingen we van being best friends to being complete strangers. Ik heb best vaak gehuild, want hij betekent echt super veel voor me en soms wenste ik gewon dat het confessen van onze feelings voor elkaar nooit was gebeurt, zodat we nog steeds zo’n fantastische vriendschap hadden gehad. Laatst waren we met een vriendengroep (inclusief hij en die beste vriend) op een feest in een park rond de avond / nacht uren. De nicht van mijn beste vriend kwam ook en mijn crush was dus 24/7 met die nicht. Ze spraken alsof ze elkaar al heel lang kennen en dat heeft hij nog nooit met mij gedaan. Ik werd dus best wel jaloers en wou direct naar huis, maar dat kon niet want ik bleef bij hun slapen (samen met die nicht). Toen we de volgende ochtend weg waren groette iedereen elkaar en gingen weg weg. Hij was vergeten om die nicht te groeten dus hij rende terug en bleef echt 5 minuten weg. Toen ik weg ging zei hij een simpele ‘ Doei ‘. Ik weet dus echt niet wat ik hiervan moet denken, want gisteravond hadden we dus ook een heel erg leuk gesprek en leek het weer alsof hij ‘head over heals’ voor me was. Ik had ook gevraagd waarom hij steeds met die nicht was en hij zei dat het was, omdat onze beste vriend dus met een ander meisje aan het sjansen was en omdat ik nergens te vinden was terwijl ik de hele tijd bij hem wou zijn maar hem ook tijd met andere gunde. Ik weet oprecht niet wat ik hiermee moet en of ik moet proberen om over hem heen te komen en ons liefde chapter afsluiten of nog eventjes te wachten op hem. Het kan ook zijn dat hij verlegen is, maar we zijn goeie vrienden en hij weet dat hij me alles kan vertellen 😞 We starten eind augustus allebei op onze nieuwe school (mbo) en zitten niet op dezelfde school. Hij zei me wel ooit dat hij me nooit gaat vergeten en me zwaar gaat missen en hij sprak ook heel vaak over de toekomst met mij en over Hoe hij wilt dat ik in z’n latere leven aanwezig Ben... We zijn allebei 16 (super jong I know)

PLEASE HELP!!!

2 reacties

Hoi

Je beste vriend en jij hadden gevoelens voor elkaar, jullie maakten deze gevoelens bekend, waarna er een ongemakkelijke sfeer heerst. Van zijn kant ontvang je gemengde signalen, waardoor je niet goed weet waar het op staat.

Iemand kan heel close zijn met een familielid, en toch gevoelens hebben voor een ander. Wie weet is hij samen met zijn nicht opgegroeid, kennen ze elkaar sinds de geboorte, en gaan ze daarom intens met elkaar om. Moesten ze elkaar al een tijd niet gezien hebben, kan dat er mee voor zorgen dat je hem die avond minder zag. Ook bij het vertrekken schonk hij misschien meer aandacht aan zijn nicht, omdat hij wist dat hij haar een tijd zal moeten missen.

Om die vorige alinea samen te vatten: de hoop is nog niet verloren. Aangezien de huidige situatie best complex lijkt te zijn, zou ik je aanraden om je gevoelens met je beste vriend te bespreken. Wie weet verlangt hij naar zo'n gesprek, maar durft hij hier zelf geen aanstalten tot maken. Het bekendmaken van je gevoelens kan ongemakkelijk zijn, maar ik vermoed dat verdere gesprekken hierover vooral duiding zullen bieden.

Groetjes
Kenshin
App hem gewoon of hij wilt afspreken of een keer naar de bios ofzo Als hij niet wilt nou dan niet als hij wel wilt is dat top waarschijnlijk drift hij je gwn niet uit te vragen dus niet jij maar vragen

Reageer