Hey, ik ben een meisje van 13 jaar en ik denk dat ik zwanger ben.
ik heb dus een vriendje en hij wou dus seks... ik kan geen nee zeggen en had er zelf ook een beetje zin in.. alleen daarna dacht ik pas na met me stomme kop♀️ik wist niet of ik zwanger was maar was wel erg bang daarvoor. en ik durf ook geen zwangerschaps test te kopen want miss gaan ze dan vragen stellen..
— XxShadowxX
Bladzijde 1 / 1
Ik had het ook heel moeilijk met nee zeggen en heb hierop hard moeten werken. Dus dat komt echt wel goed als je maar probeert. Wat die zwangerschap betreft: ik zou als ik jou was toch echt een test gaan komen, desnoods doe je het wat verder van je huis en normaal gezien stellen ze niet zo snel vragen. Als ze dit toch doen zeg dan dat je gehaast bent of dat je geen zin hebt om erover te praten of gewoon zwijgen en de persoon die iets vraagt aankijken. Er gaan waarschijnlijk wel mensen zijn die je gaan aanstaren maar daar moet je proberen niet op te letten. Het is echt wel belangrijk om zo’n test te doen. Je kan het eventueel ook bij een dokter laten doen maar dan zullen je ouders waarschijnlijk met je mee moeten gaan.
ik zou als ik jou was gewoon die zwangerschapstest kopen, desnoods kan je een (oudere) vriendin vragen het voor je te doen of iemand die je er mee vertrouwd en je verhaal kent in elk geval
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.