Skip to main content
Vraag

misschien toch well verliefd

• February 11, 2026
  • 9 reacties
  • 102 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi ben ik weer ik heb dus goed na gedacht maar ik twijfel nu of ik toch well een beetje verliefd ben maar ik will ook niet als we dalijk hebben dat het niet goed voelt of zo want dan voel ik me kut hebben jullie tips 

9 reacties

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • February 12, 2026

Ik heb niet zoveel details, maar hoe voel je je bij hem/haar? Dan kan ik iets beter helpen. ☺️

Liefs Yusa 😘

• February 13, 2026

@Yusa Heel goed idee helemaal mee eens

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • February 14, 2026

Nou kijk zij heeft me in de eerste uit gevraagd maar ik heb toen Nee gezegd ik weet niet waarom maar ik vind haar toen meer een vriend en nu zijn we laatst gaan schaatsen en ik had zoon gevoel van he daar zou ik well een relatie mee willen maar ook weer niet dat is het kut en er aan ik will niet dat ik haar dalijk pijn doen ofzo 

Mandy
Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • February 15, 2026

Ik zou haar me uit vragen als haar leuk vind zij vind jou wel leuk wat zo lees 

• February 15, 2026

@Anoniem a ik heb het zelfde mijn beste vriend zei dat tegen mij maar pas iedereen denkt dat wij een koppel zijn toen zei ik we noemen hem c c we hebben toch geen verkering toen zei hij wel maar we hebben nu en dan verandert je gevoel je moet het tegen haar zeggen en nog een vraagje waarnemer vroeg ze je een jaar geleden een maand zo 

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • February 23, 2026

Meet dan een jaar geleden in de eerste en we zitten nu in de 4 de 

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • February 23, 2026

Maar ik will misschien aleen friends with benefits zijn ofzo ik weet het niet ben echt zwaar inde war en ik vind het vreemd om te vragen aangezien we ook in een d&d groep zitten en ik het daar niet raar of kut will maken 

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • February 25, 2026

zorg dat je je niet kut voelt dan, daarna verkering

Minecraft speler
Forum|alt.badge.img+1

Yo man, ik begrijp je volledig, heb nu net ook 2 maanden (prc vandaag🥳) maar misschien is het handig om eerst meerdere activiteiten te gaan doen om een band op te bouwen en daarna als het goed voelt het vragen. Veel plezier en succes!