Vraag

Misschien bisexueel?..

  • 1 July 2018
  • 4 reacties
  • 139 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey iedereen
Ik heb zo juist een account aangemaakt
Omdat ik best wel met dit onderwerp zat.

Ik heb echt al heel lang het gevoel dat ik bisexueel ben
Omdat als ik 's avonds in bed lig vaak de gedachte krijg
: hoe zou het zijn als ik ooit een vriendin zou krijgen
Wakker worden met haar naast me en gewoon een super schattige relatie met haar zou hebben? En haar willen beschermen tegen alles wat in haar buurt komt.?..

Op dit moment is er een jongen die ik echt heel erg leuk vind dus ik weet het nog niet zeker
Ik voel me ook niet echt aangetrokken bij meisjes met grote borsten of een grote kont want dat heb ik zelf. 😕
Ik heb altijd al lgbtq+ gesupport en zou ook een keer naar een pride day willen maar ik ben bang dat de kinderen van mijn school denken dat ik raar ben of zo.. niet omdat ik miss bi ben maar omdat ik daar heen wil.
Ik zit pas in de eerste en ben 13-14 jaar oud
Heeft er iemand tips??❤

Xx dat ene kind dat mental awkward js ??

4 reacties

Ik bedoel dat ik denk dat ik meer op onschuldige kleinere meisjes val maar ik weet het niet?
hoi jojoklokxx
ik ben bisexueel en ik ben pas geleden uit de kast gekomen en daar is niks mis mee maar dat je daar over twijfelt is niet nodig. Volg gewoon je hart en doe wat die zegt en laat je niet beinvloeden door anderen maar denk heel goed na dat het zo is dat je niet de enige bent die met deze problemen zit maar probeer elkaar een beetje te helpen. Ga op school anders eens naar een zorgdocent en ga met die docent in bespreking die docent kan je hele goede tips geven en vergeet 1 ding niet praten helpt. En maak je eigen keuzes.
ik ben liever anoniem🆒:$
Je bent overduidelijk nog in de fase dat je jezelf en nieuwe dingen aan het ontdekken bent
Dat je de gedachtes hebt betekent dat je nieuwsgierig naar (nieuwe) dingen bent
Het betekent alleen nog zeker niet dat je per se bi bent
Ga jezelf ontdekken!
En dan kom je er vanzelf achter 😉
Hoi!

Je denkt dat je biseksueel bent, maar weet het niet zeker. Dit hoef je niet zeker te weten. Ik kan me voorstellen dat het fijn kan zijn om te weten of je biseksueel bent of niet, maar neem gerust je tijd dat uit te zoeken. Kijk maar om je heen, naar mensen die je leuk vindt. Als je iemand tegenkomt waar je een liefdesrelatie mee krijgt, hoeft dat niet te betekenen dat je nooit meer iets zal voelen voor het andere geslacht. Het kan nog alle kanten uit, en dat is ok.

Naar de Pride Day gaan is helemaal niet raar. Het toont net dat jij iemand bent die graag anderen steunt. Gewoon gaan als je daar zin in hebt.

Groetjes
x

Reageer