Vraag

Mijn vriendje staart me de heletijd aan! Wat moet ik doen?

  • 8 March 2019
  • 4 reacties
  • 88 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben 14 en ik heb verkering met een jonge van 14. hij zit bij mij in de klas.
Ik wou nooit een klasse relatie en nu weet ik waarom: hij zit me de hele dag in de gaten te houden als hij niet op zijn iPad of telefoon zit.
Hij zit bij gym me de heletijd aan te staren. Ik voel me hier niet echt lekker bij. En dan krijg ik ook nog een compliment van je kan best goed dansen. En dan denk ik van ga op je zelf letten. Ik ga er ook nog met het over praten. Heeft iemand tips of hoort het er gewoon bij?
plz geef tips! We hebben iets meer dan 3 maanden . Heeft iemand dit ook of ben ik de eenigst?

4 reacties

Hoi

Je vriendje staart je de hele tijd aan, wat jou nerveus maakt. Het lijkt me inderdaad niet fijn om de hele tijd bekeken te worden. Ik vermoed dat je vriendje je heel mooi en aantrekkelijk vindt, en dat hij het bijgevolg moeilijk vindt om z'n ogen van je af te houden, maar hij zal moeten begrijpen dat dit staren niet fijn voor je is.

Ik denk dat je het juiste plan hebt. Met hem praten lijkt me inderdaad nuttig. Geef gerust aan dat je je nu en dan ongemakkelijk voelt.

Groetjes
Kenshin
oxh germe toch ewa ja kijk je moet gwn zeggen ey broer nie kijken anders... anders... IS HET UIT11!!!!

kijk ik ben izjen iefdses expert ik bdlde liefdes* expert dus geen zore maatje hij probeert gwn aardig te zijn😀
Het is toch logisch dat hij naar je kijkt? Het is tenslotte je vriendje.
als je het vervelend vind kan je het beter rustig vertellen/ uitleggen aan hem.

Reageer