Mijn vriendin wou me niet meer

  • 21 August 2018
  • 5 reacties
  • 137 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoii,
Ik weet niet hoe het kwam.
Maar mijn vriendin waren al sinds de kleuterklas vriendinnen.
Dus toen we van de basisisschool af gingen al 9 jaar,
Maar opeens toen we op de midelbare zaten ging zew me negeren en met iemand die we alebei niet mochten verder.
Dat meisje pakte mijn vriendin van me af help. Ik wist niet meer wat ik moest doen en toen ik alleen moest fieten. Omdat degene met wie ik altijd fiets ziek was. Kwam ik mijn ex - vriendin en dat andere meisje tegen. Ik dacht we kunnen wel even met z'n drieën fietsen. Maar ze haalden me dus in en dachten er niet zo over. En omdat ik sneler fiets dan hun tweeën haalde ik ze naar een tijdje weer in en lachte ze me uit.
Ik vind het heel naar want nu negeert ze me nog steeds. En nu weet iik dat de vriendscahp over is maar ik wil me er niet aan toegeven. Ik heb het twee vriendinen verteld en die leefde heel erg mee maar ze weten niet dat ik er nog steeds mee zit.
Help!
x

5 reacties

heyo,
is er misschien een reden dat dit gebeurt is of is het zomaar?
het kan namelijk zijn dat je vriendin gewoon andere interesses heb dan jij en jullie daardoor uit elkaar groeien.
wel een beetje raar dat ze je compleet negeerd, heb je haar al geappt hierover of heeft ze je geblockeerd?
en hoe jammer het ook is je kan vriendschappen heel lang hebben maar sommige gaan na een heel lange tijd gewoon een keer weg doordat ze andere mensen tegen komen of jullie uit elkaar zijn gegroeid.
en zo te lezen heb je ook 2 vriendinnen die heel erg meeleefde je zou er 1/2 kunnen appen en zeggen dat je hier nog erg mee zit en hun ook om advies vragen, je zou ook aan die vriendin kunnen vragen of zij naar je ex-vriendin wil gaan en vragen hoezo ze dat deed, misschien negeert ze je vriendin namelijk niet.

Ronald
Ik zou gwn een keer wachten tot dat andere meisje weg is en dan gwn met je vriendin praten vragen of er iets is ofzo en daarna met dat andere meisje wat je niet mag praten en zeggen dat ze gwn normaal mort doen want jet is echt heel raar wat ze doet misschien wil ze gwn heel graag een vriendin en denkt ze dat jij haar concurrent bent en als dit allemaal niet werkt zoek een nieuwe vriendin je klinkt herl aardig dus ik wet zeker dat je er een zult vinden

?Liefs
@ Ronald


Het gebeurde zomaar.
We hebben eigenlijk best wel dezelfde intresses en hadden super veel lol.
Ik heb haar geappt maar ze reageert hier niet op.
Ja mischien is het wel de oplossing om het me vriendinnen die het weten te vertellen.

Dankjewel
[quote=heeel anoniem]Ik zou gwn een keer wachten tot dat andere meisje weg is en dan gwn met je vriendin praten vragen of er iets is ofzo en daarna met dat andere meisje wat je niet mag praten en zeggen dat ze gwn normaal mort doen want jet is echt heel raar wat ze doet misschien wil ze gwn heel graag een vriendin en denkt ze dat jij haar concurrent bent en als dit allemaal niet werkt zoek een nieuwe vriendin je klinkt herl aardig dus ik wet zeker dat je er een zult vinden

?Liefs

Dit heb ik al geprobeerd en zoals je zegt mischien moet ik het wel loslaten. En me alleen op me andere vriendinnen nog focussen. Dank je wel, Maar weet je zoals je zegt dat je vind dat ik heel aardig klink. Dank je wel maar dat is nou juist het probleem ik ben bang dat andere mensen me juist niet aardig vinden.Jij klinkt trouwens ook heel aardig!
ik ben bang dat andere mensen me juist niet aardig vinden.
als ze je niet aardig zouden vinden zouden het geen vriendinnen van je zijn en toch zijn het je vriendinnen en vinden ze je dus aardig, daarnaast ken ik je niet dus ik weet niet hoe jij je gedraagt naar andere mensen maar als jij niet zomaar roddels ofz verspreid denk ik niet dat mensen je haten of iets

Ik verspreid geen roddels ofzo.
Thnxx

Reageer