Mijn vriendin wil me niet meer

  • 23 June 2018
  • 4 reacties
  • 110 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Met mijn (ex) vriendin was ik vanaf de peuterspeelzaal al bff's tot begin klas 1. Ze liet toen duidelijk merker dat ze me niet meer wou, ze liep langs me heen zonder wat te zeggen en we praten eerst heel veel over de app, maar ze stuurde nooit uit zichzelf een appje. Als ik haar app reageert ze heel afwezig en even geleden, toen was mijn vriendin met wie ik altijd samen fiets ziek. Mijn vriendin zag ik dus aan komen fietsen met iemand die ik niet mog, ik dacht toen ik kan wel samen fietsen met hun. Maar ze haalde me in, toen durfde ik hun niet weer in te halen. Toen ik het na een tijdje het wel deed, toen riepen ze wat kuts naar me toe. Toen drong het echt tot me door, die vriendin van haar-die we allebei eerst nooit mochten- heeft mijn vriendin in gepikt.

Na dit ben ik ook heel bang om mijn andere vriendinnen kwijt te raken, hebben julie tips om dat gevoel weg te halen?

4 reacties

Wat een rotstreek! Ik kan me goed voorstellen hoe je je voelt.. helaas. Wat ik heb geleerd van het kwijtraken van vriendinnen is dat het vaak gaat om populariteit, onzekerheid en reputatie. Het is klote om je beste vriendin kwijt te raken. Het maakt je onzeker, je steun is weg, het geeft je nare gevoelens en een hele boel vragen. Maar jammer genoeg werkt het leven zo. Als zij iemand anders boven haar beste vriendin kiest de ze al heel lang kent, gaat zij nog wel n keer ergens tegen aan lopen en nadenken van hey, wat heb ik gedaan. En dan ben jij verder gegaan met je leven. Mensen die zich zo tegen je gedragen zijn het niet waard. Nogmaals ik weet hoe je je voelt ik heb hetzelfde meegemaakt nog niet zo lang geleden, het is klote, maar je komt er langzamerhand overheen.

Geniet van de mensen die je nu om je heen hebt. Wees niet te bang, natuurlijk mag je je bewust zijn van het feit dat je ze niet kwijt wilt, maar wees niet te bang, je straalt dan wat uit wat misschien verkeerd over kan komt. Hoe ik het heb gedaan? Ik heb de pijn bewust gevoeld en niet weggestopt. Praat erover als je het moeilijk vindt. Maar wat mij vooral heeft geholpen is om me heen kijken naar de mooie dingen en mensen die ik wel heb en daar heel dankbaar voor zijn. Er bestaan rotzakken op deze wereld, die ga je nog veel meer tegen komen, maar laat alsjeblieft niet al het moois van je afpakken!

Kus!
Thnxx voor de tips, ik denk dat dat me wel gaat helpen om verder te komen.
@Lise.

Ik hoop dat je er iets mee kan en dat het goed gaat komen met jou! Je bent het waard!

xx
Ja!!

Reageer