Ik heb nu een groot probleem mijn vriendin waar ik nu al 3 jaar een relatie mee heb heeft nooit verteld dat zij vroeger een jonge was en want wij gingen samen zoenen en met elkaar knuffelen en toen wouw ik haar vingeren maar daar was dus geen vagina maar een penis en ik schrok me echt dood toen ik dat voelde bij haar en ik ben nu bang voor haar en ik weet niet wat ik moet doen nu want ik hou ontzettend veel van haar maar ik wil ook niet dat onze relatie kapot gaat wat moet ik nou doen nu want ik ben super bang en ik ben ook helemaal de weg kwijt nu wat moet ik nou doen nu ???? heeft iemand een idee wat ik moet doen ??????
Aangepast door De Kindertelefoon
Bladzijde 1 / 1
Hoi
Je vriendin was geboren in een jongenslichaam, en heeft dit jou nooit verteld. Ik kan me voorstellen dat je geschrokken bent als je daarachter kwam.
Hoe reageerde je vriendin toen je haar wilde vingeren? Heeft ze met je willen praten? Het lijkt me goed dat jullie dit bespreken. Je houdt ontzettend veel van haar, zij houdt waarschijnlijk ook ontzettend veel van jou, dus is het de moeite waard om hier een grondig gesprek over te hebben.
Ik vermoed dat, als zij antwoorden kan geven op de vragen waar jij mee zit, je je al een stuk beter zal voelen. Ze begrijpt vast dat jij even geschrokken bent.
Groetjes
Kenshin
Je vriendin was geboren in een jongenslichaam, en heeft dit jou nooit verteld. Ik kan me voorstellen dat je geschrokken bent als je daarachter kwam.
Hoe reageerde je vriendin toen je haar wilde vingeren? Heeft ze met je willen praten? Het lijkt me goed dat jullie dit bespreken. Je houdt ontzettend veel van haar, zij houdt waarschijnlijk ook ontzettend veel van jou, dus is het de moeite waard om hier een grondig gesprek over te hebben.
Ik vermoed dat, als zij antwoorden kan geven op de vragen waar jij mee zit, je je al een stuk beter zal voelen. Ze begrijpt vast dat jij even geschrokken bent.
Groetjes
Kenshin
Hey,
Kan me zeker voorstellen dat je schrok. Denk dat kenshin gelijk heeft en dat je met haar moet gaan praten. Zij begrijpt vast dat je vragen hebt want het is niet niks natuurlijk!
Hoop dat je hiermee geholpen bent
Kan me zeker voorstellen dat je schrok. Denk dat kenshin gelijk heeft en dat je met haar moet gaan praten. Zij begrijpt vast dat je vragen hebt want het is niet niks natuurlijk!
Hoop dat je hiermee geholpen bent
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.