Mijn vriendin is biseksueel

  • 10 March 2019
  • 3 reacties
  • 103 Bekeken

Reputatie 5
Badge +4
Hey, mensen
Ik hoor de vandaag van me vriendin dat ze biseksueel is ik schrok er heel erg van want ik heb al bijna 5 maanden met haar en ze verteld het me nu pas. Ik heb nu opeens een hele andere kijk op haar ze voelt wel als een vriendin van me maar dan anders en ik ben nu bang dat ze miss een meisje gaat leuk vinden (ik ben zelf ook biseksueel aleen dat weet ik nog niet zeker) en ik kan niet meer normaal naar haar kijken en ik weet niet wat hoe ik er mee moet omgaan kunnen jullie me helpen
Groetjes lorenzo

3 reacties

Ik denk dat zij juist jou kan helpen.
Het lijkt mij het beste om het te bespreken.
Alleen zo kom jij er achter wat de "gevolgen" er van zouden kunnen zijn.
Sowieso is het beter om je zorgen te delen, dan ze weg te stoppen, omdat je er zo iets aan kunt doen.
Ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken dat ze nu opeen op een meisje valt. Het is hetzelfde als wanneer ze opeens op een andere jongen valt.
ben het met bovenstaande eens.

daarnaast zeg jij
Ik hoor de vandaag van me vriendin dat ze biseksueel is ik schrok er heel erg van want ik heb al bijna 5 maanden met haar en ze verteld het me nu pas.

misschien wist ze het hiervoor nog niet zeker, jij zegt zelf ook te twijfelen of je Bi bent. als zij dezelfde struggle had en het nu pas weet.

als je het kan zou ik met haar je zorgen bespreken maar ook jouw twijfels dat je denkt misschien Bi te zijn.
zo kom je het verst en het meest eerlijkst

Reageer