Mijn vriendin is bi

  • 16 February 2021
  • 3 reacties
  • 147 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey, ik ben 16 jaar en ik heb nu 1 jaar een relatie met mijn vriendin. En ze is er laatst achter gekomen dat ze bi is. Ik voel me nu heel onzeker, aangezien de meeste meiden weten dat ze bi zijn doordat ze een meisje leuk vinden of sexy vinden. Dus wat moet ik nu doen om van die onzekerheid af te komen? Of wat moet ik anders doen? Ik ben namelijk nogal van slag.


3 reacties

Badge

hai, 

ik denk dat het het beste is als je dit gewoon bij je vriendin aangeeft. ik snap dat dat lastig is maar ik denk dat dat wel belangrijk is in een relatie. als je dit aan haar verteld kunnen jullie er samen over praten en dan begrijpt ze misschien ook je onzekerheid. ik weet zeker dat het goedkomt tussen jullie en ik hoop dat je hier wat aan hebt:)

Badge

Hoi,

 

Heb je je al afgevraagd waarom je onzeker bent over het feit  at ze bi is? Ben je bang dat ze op een ander valt bijvoorbeeld? Als dit het geval is zou ik je er maar niet teveel druk over maken, als ze je leuk vind, wordt ze echt niet zomaar verliefd op een ander hoor.

Ik zou er met je vriendin over praten. Vertel haar dat je onzeker bent en waarom, dit zal ze echt wel bergrijpen en kan ze je geruststellen. 

 

Groetjes en veel liefde,

Fip

Badge

Ik snap dat je dat denkt maar dit hoeft niet altijd zo te zijn. En als je het echt wilt weten zal ik proberen het er met haar over te hebben.

Reageer