Vraag

mijn vriendin is altijd negatief over haarzelf

  • 8 December 2019
  • 3 reacties
  • 54 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi, ik heb al ongeveer 8 maanden een relatie met vind ik het leukste liefste meisje wat er is. Ik vind haar perfect.

 

Maar zij niet.. altijd als ik haarcomplimentjes geeft ontkent ze het. Zegt ze dat ze dat niet ni, en dat doet mij pijn om te zien dat ze niet kan kien wat ik zie.. weet iemand hoe ik hiermee om kan gaan? Heeft iemand ervaring met zoiets?


3 reacties

Meiden die zijn eenmaal heel onzeker, en als jongen tegen een meisje allemaal van dat soort lieve dingen gaat zeggen zoals jou dan word ze heel verlegen en gaat ze ontkennen omdat ze nou ook weer niet te zelfverzekerd wilt overkomen. Misschien zou je haar eens heel serieus  kunnen vragen van: “waarom zeg je dat zit je iets dwars” of haar te vertellen dat jij haar zo perfect vind. Erover praten is het beste 

 

veel succes!

Ik heb het al vaker tegen haar gezegd, en ze zegt dat ze zelf ook niet weet waardoor het komt maar ze vind haarzelf gewoon helemaal niks :(

Dan denk ik dat ze toch heel onzeker is over haar zelf ook al heb ik haar niet gezien weet ik al dat ze heel prachtig is. Het is jouwn taak om iedere dag haar een  complimentje te geven en te zeggen hoe veel je van haar houd. Dat bouwt elke keer wat zelfvertrouwen op. Het kost wel wat tijd maar dat zal zeker helpen na een tijdje 

 

succes! Als er nog iets is gerust vragen:)

 

Reageer