Hey lieffies,
ik heb nu ong 5 maanden een relatie met iemand. We noemen hem even tomaatje.
Even wat info: tomaatje woont in denemarken en is nu net 16 en ik bijna 15. Zijn vader heeft meerdere keren geprobeerd zelfmoord te plegen en tomaatje heeft hem vaak moeten tegenhouden. Zijn vader loopt ook nog af en toe weg van huis en komt dan pas na 4 uur terug en laat dan zijn telefoon thuis wat natuurlijk heel stressvol is. Ik vermoed dat Tomaatje ook een eetstoornis begint te krijgen. het gaat echt steeds slechter met hem en ik maak me best wel zorgen.
Ik zit al een tijdje met een probleem. Toen ik en Tomaatje een relatie kregen ging het best snel allemaal. We hebben elkaar beloofd om altijd bij elkaar te blijven (wat het dus nog lastiger maakt) en we hebben onze bruiloft geplannt enzo. Ik vind hem al een tijdje eigenlijk niet zo leuk meer en wil het eigenlijk uitmaken. Maar aangezien hij meerdere keren heeft aangegeven dat ik het enige ben dat hem bij elkaar houdt durf ik het niet. Ik ben bang dat hij zichzelf mss iets gaat aandoen en ik kan dat niet checken aangezien hij in denemarken woont. Ik heb hem al een keer verteld dat ik me af en toe een beetje voel alsof ik het nooit kan uitmaken en hij zei dat het hem spijt en dat ik gewoon het kan uitmaken als ik dat wil. Toen vroeg ik van ja kunnen we als het ooit uit gaat nog vrienden blijven? en toen zei hij nee sorry ik kan niet praten met je als ik niet de vader van je kinderen ben. Het is schattig maar ik ben zegmaar 14 en aangezien ik zo jong ben voelt het best alsof mijn hele leven nu is uitgestippeld. Ik weet echt niet hoe ik het moet uitmaken. Iemand advies?? ik heb het echt nodig
hou van jullieee fijne dag nog <3
groetjes E