Vraag

mijn vriend heeft een kusje gegeven aan een ander meisje

  • 29 August 2023
  • 0 reacties
  • 46 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo, 

Ik en mijn vriend hebben nu 1 jaar een relatie. Toen we 1 maand hadden ging hij met zijn vrienden op vakantie. Op die vakantie had hij een meisje een kus gegeven op haar mond of dat meisje had dat bij hem gedaan. Zelf weet hij dit niet en daar geloof ik hem ook 100% in. 
 

toen we ongv een half jaar een relatie hadden vertelde hij dat op die vakantie dat een meisje hem random een kus had gegeven op zijn mond. Hij vertelde toen dat zij hij heel erg moest huilen en hij vroeg zich af of hij dit had gedaan. Dit kan natuurlijk schuld gevoel zijn.

 

Nu we een jaar hebben hadden we een gesprek en uiteindelijk kwam dat terug bij dit onderwerp. Ik stelde hem vragen van hoe kon dat gebeuren en als zij hem een kus had gegeven hoezo was hij daar dan de rest van de avond kapot van? We gingen het er weer over hebben en hij ging ook goed nadenken alleen hij weet bijna niks van die avond meer. Uiteindelijk zegt hij dat hij misschien herinnert dat hij haar een kus heeft gegeven, maar misschien denkt hij dat nu omdat hij zichzelf een heel schuldgevoel aan het aanpraten is en andere dingen die misschien niet zijn gebeurt ziet als wel de waarheid.

 

het ding is zijn twee vrienden die daarbij waren weten daar ook niks meer van.

mijn vriend is er zelf ook kapot van want we weten gewoon nou niet wat er is gebeurt. Het was een gewoon een kus en niks meer maar nog steeds vind ik dat niet kunnen in een relatie.

ik weet niet wat ik moet doen op dit moment want het voelt of mijn wereld een beetje inzakt 


0 reacties

Geen reactie

Reageer