mijn vader gaat vreemd

  • 15 February 2021
  • 4 reacties
  • 117 Bekeken

Badge

okey, ik ben er dus vanochtend achtergekomen dat mijn vader vreemd gaan, omdat ik mijn ouders hoorde ruziën en ik heb alles gehoord en mijn moeder weet het dus al. ik ben toen naar mijn broer gegaan en die heeft gezegd dat het waar is en dat hij het al wist, ook vertelde hij dat mijn zus het ook al weet. iedereen weet het dus al even maar ik kwam er vanochtend pas achter en had het zeker niet verwacht. ik weet alleen niet zo goed meer hoe ik me tegenover hem moet gedragen omdat ik het echt niet vind kunnen en ik zie dat mijn moeder gewoon heel veel verdriet er van heeft. ik wil het er zeker niet met mijn ouders over hebben maar ik weet gewoon niet zo goed meer hoe ik me tegen over hem moet gedragen omdat ik nu heel anders naar hem kijk.  wat moet ik doen?


4 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Gewoon normaal doen, niet afstandelijk ofzo, daardoor gaat hij zelf nog afstandelijker doen… 

Reputatie 2
Badge +1

Hey @zomaariemand ik snap dat je het moeilijk vind hoe je je moet gedragen tegenover je vader, en ik snap dat je het vervelend vind tegenover je moeder, maar ik zou wel gewoon contact blijven houden en blijven praten met je vader zoals je voorheen ook al deed, anders neemt hij misschien ook meer afstand van jou/jullie en het is en blijft wel je vader.

Reputatie 1
Badge +1

hoi

mijn moeder is ook vreemd gegaan 

mijn ouders zijn hierdoor gescheiden

wat ik zou doen is , hoe moeilijk het ook klinkt , er over praten

of een psycholoog nemen of een vertrouwens persoon

groetjes , Gwn iemand

ik wil dat je weet dat ik van je hou en je alleen wil helpen

Badge

hey,

je zult het vast erg lastig hebben nu.

ik begrijp volledig dat je je anders gaat gedragen tegen over hun.

probeer ze vooral niet te ontlopen, of ze anders te behandelen als daar voor.

dat klikt miss wel heel moeilijk maar het is voorlopig wel het beste.

Er is nu een grote kans dat ze gaan scheiden, gebeurt dit zou ik zo snel mogelijk psychische hulp te zoeken. want er is vaak een lange wachttijd om daar terecht te kunnen komen. en het zal een moeilijke tijd gaan worden waarschijnlijk.

 

maar het komt goed, hou je sterk

groetjes 

Reageer