Vraag

Mijn ros vriendje

  • 14 April 2019
  • 3 reacties
  • 111 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Heyy , ik heb sinds vandaag een vriendje , maar dat vriendje is ros , al men vriendinnen lachen al jaren met die ... en vind het niet leuk , iemand tips om mij erover te zetten ?

3 reacties

Hey!

Het is echt niet fijn van je vriendinnen dat ze lachen om iemands haarkleur!
Ik persoonlijk vind ros haar juist heel mooi, en ik ben zeker dat heel veel mensen me daar in volgen, daarnaast is het complete onzin om iemand uit te lachen om z'n uiterlijk.
Heb je al proberen te zeggen aan hen dat je dit echt niet fijn vindt? Je kunt hun zeggen dat wat ze doen best gemeen is en dat je wilt dat ze er mee stoppen. In deze situatie mag je best eens boos op hen worden...
Je kunt hen ook vragen of zij nooit naar bv. Ed Sheeran of andere artiesten of bekende mensen met dezelfde haarkleur opkeken, vast wel!
Ik vind eigenlijk dat ze niet zo'n goede vriendinnen voor je zijn als ze zich zo gedragen. Heb je mensen waar je je beter bij voelt en die niet zo kinderachtig doen?
Vertel best ook aan je vriendje dat ,hoewel ze je vriendinnen zijn, je het ook niet oké vindt dat ze zo doen.
Proficiat met je vriendje trouwens! 😉

Groetjes
Lot
Hoi

Wat naar dat je vriendinnen vervelend doen over de haarkleur van je vriendje. Ik sluit me aan bij de reactie van xLotx. Iemand uitlachen om een uiterlijk kenmerk is niet ok.

Hoewel je vriendinnen het vreemd lijken te vinden, vind ik ros haar heel mooi. Het komt een stuk minder voor dan andere haarkleuren, wat het uniek en bijzonder maakt. Ik hoop dat de opmerkingen van je vriendinnen je niet zullen tegenhouden om de mooie eigenschappen van je vriendje te waarderen.

Groetjes
Kenshin
Je moet je niks van je vriendinnen aantrekken. Er is helemaal niks mis met ros haar. Ik vind het juist heel mooi. Als ze vervelende opmerkingen over jouw vriendje maken, zou ik gewoon aangeven dat je dat niet leuk vind.

Ik hoop dat het helpt!

Reageer