Helloooorrwwww , ik heb al een paar maanden een relatie met mijn vriend en ik houd heel erg van elkaar enzo maar soms doet hij best vervelend zoals naar complimenten zoeken en als ik boos ben bijvoorbeeld (dat gebeurt gelukkig niet zo vaak) dan doet hij ook chaggie of boos tegen mij en hij doet soms best wel kinderachtige dingen enzo. Ik voel me echt slecht dat ik zo over hem denk en ik hou nogsteeds heel veel van hem enzo. Ik weet niet wat ik hiermee moet? Ik vind het lastig om aan hem uit te leggen want ik wil zijn gevoelens niet kwetsen enzo want hij is best wel gevoelig. Ik heb het hier al een beetje met mijn beste vriendin over gehad maar zij mag mijn vriend niet erg dus heeft het een soort van uutgelegd maar heel boos enzo. En dat vond hij niet leuk en was daardoor gekwetst. Maar ik wil het ook niet met hem uitmaken want dan ga ik hem denk ik missen en daar zou hij niet blij mee zijn aangezien hij me al sinds de eerste klas leuk vind en die pwriode was hij niet blij enzo en voelde zich een beetje depressief. Ik weet niet wat ik moet doen dua help me aub.
(Sorry voor de typefouten)
doeggg bedankt alvasttt !!