Mijn moeder gaat vreemd met de vader van iemand die ik ken , HELP ME !

  • 23 June 2018
  • 1 reactie
  • 163 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi ik ben echt doodongelukkig en heel erg boos op mijn moeder want ze gaat vreemd dat heb ik net een paar dagen geleden ontdekt. Ik heb haar code gekraakt van haar mobiel , want ik wist zeker dat ze nog steeds vreemdging. Namelijk een paar weken geleden heeft mijn moeder mij verteld (later ook mijn vader) dat ze niet zoveel meet voelde voor mijn vader, en dat ze vreemdging. Maar ze wilde niet scheiden (eerst wel merkte ik op) maar nu gaat ze dus vreemd en ik lees dan soms als mijn moeder er niet is haar whatsapp berichten , toen ik dat zag walgde ik ervan. Ik kon mijn ogen niet geloven en vind het erg sneu voor mijn vader. Nu spreekt ze soms af met die man en ik heb die man opgezocht op facebook en ben ik er dus achtergekomen dat het de vader is van iemand die ik ken want die zit bij mij op school. Op dit moment is ze ook bij hem een strandwandeling te maken. Ze zou zogezegd even “alleen” naar het strand om haar hoofd leeg te maken. Maar nu is ze weer met hem. Ik ga er kapot van, ik slaap niet , en negeer mijn moeder terwijl we eigenlijk een hele sterke band hebben. Ik heb het tegen een vriendin gezegd en zij zegt dat ik het moet laten gaan. Maar ik ga er kapot van. Wat moet ik doen? Hem anoniem confronteren of juist met mij moeder praten, ik weet het echt niet!

1 reactie

"ik lees dan soms als mijn moeder er niet is haar whatsapp berichten "
Dat moet je überhaupt niet doen.... je weet wel, recht op privacy e.d...

Het lijkt mij het beste om jouw moeder hiermee te confronteren.
Dan kan zij uitleggen hoe het in elkaar zit, zodat jij niet meer van dat gis- en speurwerk hoeft te doen.

Reageer