Skip to main content
Mijn naam is Melina.

Ik had een relatie en die was heel goed tot we ruzie maakten door zijn pranks dan was het middelmatig. En toen een vriend van hem beste vrienden is geworden dan ging de relatie slechter. Daarna was het uit voor een paar maanden. En nu zegt hij dat hij beseft dat hij mij pijn deed en van me houdt. Hij vraagt of ik samen met hem wil zijn. En ik zEi dat ik ging denken wat moet ik doen?
Je kunt jezelf afvragen of JIJ wel gelukkig bent als je weer een relatie met hem neemt en zo ja; wat moet er veranderen t.o.v. de vorige keer toen het misging om dit keer wel een goede relatie te hebben.
Hey,



Een relatie eindigt vaak door bepaalde redenen en vaak is het beter als het uit blijft. Behalve als jullie er zeker van zijn dat jullie deze redenen kunnen voorkomen. Ga dus bij jezelf na waarom het uit is gegaan en of deze problemen op te lossen zijn. Mocht jij van mening zijn dat het kan werken, kun je ervoor kiezen om het opnieuw te proberen. Mits je dit echt wilt natuurlijk. Soms dan ben je nog verliefd op iemand en vind je diegene nog leuk, terwijl de redenen van de breuk niet opgelost zijn/kunnen worden. Hierdoor loopt het vaak opnieuw mis op diezelfde punten. Dus daarom raad ik aan eerst naar die redenen te kijken voordat je op je gevoel afgaat.
Weet je iedereen maakt fouten en iedereen leert ook van zijnn fouten dat hij/zij het volgende keer beter doen en mss menen zij het ook maar het licht natuurlijk aan jou of jij wel blij bent met hem of je gelukkig was natuurlujk gaat het niet lijk vroeger zijn maar het licht aan jou of jij die stap wilt zetten en het gaat vergeven

Groetjes annoniem245

Reageer