Beantwoord

mijn crush vragen

  • 26 October 2019
  • 3 reacties
  • 267 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo, ik ben 13 en ik heb een oogje op een meisje uit mijn klas. 

 

Zij heeft het net uitgemaakt met haar vriendje en ik wil binnenkort 'toeslaan', maar eerst wil ik een betere band met haar krijgen maar ik heb geen idee hoe. Heeft iemand tips hoe ik haar vraag en met haar kan flirten?

icon

Beste antwoord door Anonymous 26 October 2019, 23:33

Bekijk origineel

3 reacties

Je kan ook eerst een soort van vrienden met haar worden, maar dan moet je zorgen dat je niet in de friendzone komt. Je kan haar bijvoorbeeld vragen over huiswerk of dingen die op school gebeuren. Je kan ook zeggen dat ze bijv iets met gym heel goed deed of dat ze ergens heel goed in is, dat zal ze vast leuk vinden. Eerst gwn wat complimentjes geven, en dan zie je ook meteen of ze het leuk vind of niet. Maar kijk wel uit dat je niet te snel wil, aangezien ze net uit een relatie komt. Misschien heeft ze nu wel geen zin in een vriendje.

Reputatie 4
Badge +3

Je kan ook eerst een soort van vrienden met haar worden, maar dan moet je zorgen dat je niet in de friendzone komt. Je kan haar bijvoorbeeld vragen over huiswerk of dingen die op school gebeuren. Je kan ook zeggen dat ze bijv iets met gym heel goed deed of dat ze ergens heel goed in is, dat zal ze vast leuk vinden. Eerst gwn wat complimentjes geven, en dan zie je ook meteen of ze het leuk vind of niet. Maar kijk wel uit dat je niet te snel wil, aangezien ze net uit een relatie komt. Misschien heeft ze nu wel geen zin in een vriendje.

Lees je mijn gedachten?😂ik ben ook bezig met een meisje te “fixen” en dit is precies wat ik heb gedaan! En ik heb nu al meer fysiek contact💪🏻💪🏻 Duss luister naar Pizza888!!! En zorg ervoor dag je niet blijft staren in d’r ogen als je tegen d’r praat. Want ja d’r ogen zijn altijd verblindend

Eigenlijk net als wat Pizza88 zegt. Maar let ook op dat je geen gezeik gaat krijgen met haar ex want die kan behoorlijk jaloers gaan worden. 

Reageer