Vraag

Mijn crush is verliefd op mijn beste vriendin

  • 2 June 2018
  • 4 reacties
  • 594 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik vind nu al een tijdje een jongen heel leuk alleen hij appt altijd met mijn beste vriendin. Ik was heel bang dat hij haar leuk zou vinden. Mijn beste vriendin weet dat ik hem leuk vind. Blijkt dat mijn crush mijn beste vriendin leuk vind.. en mijn beste vriendin vindt hem leuk.. ze vroeg aan me of ik het Oke vind als ze een relatie krijgen. En gun haar een relatie..
Ik baal zo erg want heb nog nooit een relatie gehad en ik was nog nooit zo verliefd geweest.. ik voel me zo slecht nu..

4 reacties

Dat is liefdesverdriet, daar valt niet veel aan te doen. Je vriendin bedoelt het goed en ze zou zeker niet willen dat die jongen tussen jullie in zou staan. Maar langs de andere kant is er nog een klein beetje hoop dat je nu die jongen beter leert kennen en moest het ooit uit gaan is er een kleine kans?. Maak je hier geen zorgen over. Ik zou ook niet te lang blijven zitten bij die jongen. Hij is niet de enige vis in de zee! Als je niet meer weet wat te doen mag je het altijd in deze topic sturen!

Veel succes
Zon
Dus het is een goede keus dat ik heb gezegd dat ze met hem een relatie ‘mag’ hebben als ze dat wilt.
Ja, dat is heel goed. Daardoor voelt ze zich minder schuldig en zal ze opener zijn tegen je over die jongen. Zo ben je niet je crush en je vriendin kwijt.

Reageer