Vraag

Mijn crush heeft me gevraagd!

  • 22 January 2019
  • 3 reacties
  • 78 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Omg oke dus net was ik met mijn crush/beste vriend aan het afspreken, en toen hij naar huis moest zei hij dat hij me leuk vindt en vroeg hij me. Ik heb ja gezegd, maar eerlijk gezegd weet ik echt NIET wat ik moet doen nu. Ik wil het aan iemand vertellen maar ik weet niet wie, steeds als mensen vroegen of ik hem leuk vond zei ik nee want ik wilde niet dat hij het zou weten. Blijkbaar wisten al heel veel mensen dat hij mij leuk vindt, en zelf had ik het wel een soort van door, maar ik wist het niet echt en het was heel awkward steeds enzo. Oke dit verhaal slaat nergens meer op maar ik weet niet wat ik moet doen nu, het wordt zo awkward morgen op school en mensen moeten het gewoon weten, anders moet ik het gaan vertellen en dat is zo awkward en omg ik weet niet wat ik moet doen nu. Iemand advies?

3 reacties

Dat is fantastisch nieuws! Je hoeft het trouwens niet eens aan iedereen te vertellen hoor.
Ik denk niet dat het echt nodig is om dat per se van de daken te schreeuwen.
Je kunt het gewoon met een vriend of vriendin delen, maar niet iedereen hoeft het te weten.
hey

als ik het goed begrijp, jouw crush heeft je gevraagd, en jij weet niet wat je ermee moet?

meestal wil je toch juist een relatie met je crush en is dit toch heel goed nieuws?

Reageer