Vraag

mijn crush

  • 12 September 2023
  • 0 reacties
  • 21 Bekeken

Hoii, 

afgelopen week heb ik mijn eerste schoolweek gehad. Eerste dag kon ik mijn lokaal niet vinden dus vroeg ik t aan een random jongen die ik zag. Blijkbaar zat ie in mn klas en hij was eigenlijk echt heel erg mooi. Ik was meteen verliefd. Ik ging hem volgen op insta en hij volgde me terug. Ik probeerde een gesprek te starten en diezelfde avond hadden we een super leuk gesprek van bijna 3 uur lang achter elkaar.  Ik vroeg een aantal dagen later ofdat ie samen met me een ijsje wilde eten uit school een keer en toen vroeg ie “als in een date?”. Ik antwoorde “niet perse ofzo” (ik bedoelde ja) Toen zei die dat ie het een leuk idee vond. Ik vroeg ofdat ie er niet voor open zou staan als het wel een date was en hij zei dat het recent is uitegaan met zn ex en nog even wilde wachten met daten. Over een paar maanden stond ie vast wel open om met me te daten zei die. Twee dagen later vroeg ik wat het scheikunde huiswerk was omdat ik nog geen schoolaccount had. Hij had mijn berichtje na een aantal uur nog niet gelezen maar in de tussen tijd al wel iets gepost op zijn insta story. Ik appte hem (lichtelijk geirriteerd) en zei dat ie toch gw kon zeggen wat t hw was als ie wel kon posten op zn insta story. En dat als ie een probleem met me had, hij het gewoon kon zeggen. (Een beetje te boze rea van mij achteraf…) een ochtend later las ie mijn bericht en heeft me meteen verwijderd van instagram. (Niet geblokkeerd) Diezelfde dag op school liep ik naar hem toe in de mediatheek, ik mocht naast m zitten en hij zei dat ie niet per se boos was maar zich gewoon ongemakkelijk voelde. Daarna ging ik met bio ook naast hem zitten en hij zei dat daar eig al iemand anders zat, diegene was die dag ziek dus uiteindelijk zat ik wel naast hem. Hij heeft niets uit zichzelf gezegd terwijl een aantal dagen terug hij juist vroeg ofdat ie een keer naast mij mocht zitten op school en dat hij het gesprek wel zou starten omdat ik zei dat ik had aangegeven dat ik soms socially awkward ben. Maargoed hij deed vandaag zo ontzettend anders dan een aantal dagen terug. Weet iemand wat er misschien in zijn hoofd om zou kunnen gaan? 


0 reacties

Geen reactie

Reageer