Skip to main content

Mijn bestie denkt dat een klasgenoot van mij een crush heeft op mijn vriendje!

• February 1, 2026
  • 3 reacties
  • 71 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi hoi, ik heb net een maand verkering met een superleuke jongen. Hij is echt aardig en superlief en we zijn echt gek op elkaar.
In de pauze komt hij altijd bij mij en mijn vriendinnen pauzehouden.
Maar een keer hoorde ik na school van mijn bestie (ik vertel haar altijd alles, laten we haar even N noemen vanwege haar privacy) dat zij denkt dat een van de meiden waarbij ik altijd zit in de pauze (we noemen haar even J) een crush heeft op mijn vriendje. 
Wat moet ik doen tegenover J? En hoe kan ik zien of N gelijk heeft?
Moet ik afstand nemen van J?
Wat moet ik doen? Ik weet het niet meer, en het zou zo jammer zijn als N gelijk heeft :(

*tekst aangepast vanwege forumregel 3 

3 reacties

Hi! 

Ik ga maar meteen met de deur in huis vallen, ik denk dat je inderdaad moet proberen om misschien iets minder met J om te gaan. Niet in een keer helemaal haar buitensluiten ofzo, maar beetje bij beetje laten merken dat je het niet fijn vind. Je kan ook aan iemand anders vragen (vrienden of familie ofzo) of zij je daarmee kunnen helpen. Hopelijk kon ik een beetje helpen :) Groetjes!

• February 1, 2026

Owhneeee!! Ik denk dat het niet zo’n probleem is als jullie zo dol op elkaar zijn hoor, het is natuurlijk niet naar maar je kan het er altijd met haar over hebben, niet boos worden want zij kan ook niet kiezen op wie ze verliefd word!❤️succes!

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • February 15, 2026

Hey, ik zou een beetje proberen te kijken bij J of het waar is wat N gezegd heeft. Als jij en je vriendje elkaar ook volledig vertrouwen hoef je je denk ik geen zorgen te maken. Als je vriendje van je houd zou hij het wel afkappen als J in dit geval iets zou proberen. Hopelijk heeft dit een beetje geholpen en succes!