Vraag

Mijn beste vriend heeft ineens een chick

  • 15 September 2019
  • 3 reacties
  • 181 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben boos. Ik was er net achter dat ik hem leuk vind, mijn beste vriend, en ineens heeft ie een meisje ontmoet en in een week hadden ze afgesproken. Ik heb het dan wel aangemoedigd, zo van 'ja, vraag haar zeker, dan kom je dapper en stoer over' maar ik ben gewoon zo ontzettend jaloers. Het is niet eerlijk, ziet hij dan niet dat ik hem leuk vind? En al die keren dat hij me mooi en lief en leuk noemde, was dat dan slechts vriendschappelijk? Ik ben nu gewoon verdrietig dat een of andere griet hem zo kan afpakken in slechts twee weken tijd. Hij heeft ineens ook veel minder aandacht voor me, en jeetje, wat ben ik jaloers.
Wat moet ik in godsnaam doen? Ik zit erover te denken iets heel naars te doen zodat hij boos wordt en dan de vriendschap verbreekt, dan heb ik gelijk een reden om negatief over hem te kunnen denken en dan hoef ik hem ook nooit meer in de ogen aan te kijken. Maar een vriendin zei dat dat ook niet de oplossing is. Wat moet ik doen?

3 reacties

Je moet het hem vertellen...misschien had hij het niet door, maar ik zou sowieso niet iets naars doen, dat gaat alleen maar ten koste van jezelf &#x; ik zou met hem praten en je gevoelens delen, vertellen waarom je jaloers bent etc....

in het ergste geval verbreekt het inderdaad jullie vriendschap, maar dat is dan wel zijn schuld. In het beste geval word neem jij zijn hart weer over<3

ik wens je echt heel veel succes!!!! ;)

maar opzich heb jij ook een deel veroorzaakt door het aan t moedigen, dus eigenlijk heb je daarmee je kans verspeeld zegmaar….maar misschien kan je het weer goedmaken, maar wat je ook doet, maak er niet iets naars van...dat is voor niemand goed! &#x;
Je moet het hem vertellen...misschien had hij het niet door, maar ik zou sowieso niet iets naars doen, dat gaat alleen maar ten koste van jezelf &#x; ik zou met hem praten en je gevoelens delen, vertellen waarom je jaloers bent etc....

in het ergste geval verbreekt het inderdaad jullie vriendschap, maar dat is dan wel zijn schuld. In het beste geval word neem jij zijn hart weer over<3

ik wens je echt heel veel succes!!!! ;)

maar opzich heb jij ook een deel veroorzaakt door het aan t moedigen, dus eigenlijk heb je daarmee je kans verspeeld zegmaar….maar misschien kan je het weer goedmaken, maar wat je ook doet, maak er niet iets naars van...dat is voor niemand goed! <3

Bedankt voor je reactie! Echter weet ik niet zo goed of het slim is om tussen hen in proberen te komen door het te zeggen? Ik wil dat hij gelukkig is en niet zomaar iemands vriendje stelen?
En ja ik heb het inderdaad aangemoedigd, vet dom inderdaad, maar anderzijds kan ik ook niet echt nare opmerkingen erover gaan maken toxh?
Je komt er niet tussen, je vertelt alleen wat je wilt vertellen, daar is niks mis mee! Je steelt hem niet terug, het is zijn keus wat hij ermee doet! Waarom zou je er geen rare opmerkingen over maken.....als een vriend bent kan je vertellen wat je wilt! wat hij ermee doet is zijn zaak &#x;

Reageer