Vraag

mij en mijn beste vriend

  • 6 February 2020
  • 2 reacties
  • 64 Bekeken

Reputatie 3
Badge +3

Hey iedereen,

ik heb een vraagje en wil graag iets kwijt.

ik ben nu al een hele lange tijd goed bevriend met mijn beste vriend. 
(Ik ben een meisje)

maar iedereen doet er vervelend over en roept dat we een stel moeten zijn enzo.

We hebben het daar weleens over gehad hij en ik, omdat ik hem 1,5 jaar geleden leuk vond, maar zeiden dat het beter was voor ons allebei om goed bevriend te zijn en voor de rest niks. 
Dat gaat al heel lang goed, maar iedereen blíj́ft er over doorgaan dat we een stel moeten zijn enzo.

ik ben dan vanmiddag ook vreselijk boos geworden op een paar klasgenoten, omdat ze ons aan het klieren waren toen we gewoon rustig over onze dingetjes praatten.

Heeft iemand tips om dat te stoppen, zodat we gewoon normale vrienden kunnen zijn zonder irritante klasgenoten enzo. Ik heb al van alles geprobeerd: sarcasme, boos worden, negeren en dat soort dingen, maar heeft iemand nog tips, want ik ben echt bang dat als ik een keer ECHT boos word t misschien iets te heftig wordt.

alvast bedankt!

Groetjes Ranger13


2 reacties

Heyy

Heb hier ook heel lang last van gehad, heb het gewoon genegeerd. Als ze doorhebben dat het je niet interesseert stoppen ze meestal wel. Hoop dat ze snel stoppen!

Kaas123

Hey, best een rot situatie hoor! Helaas kan ik je uit ervaring vertellen dat helaas niet zo 123 over gaat. Ik denk dat ze juist kicken op de reacties die je geeft waardoor ze door gaan. Maybe kan negeren of niet iets tegen doen helpen? Verschild best per persoon helaas

Reageer