Met vriendin dingen doen.

  • 10 April 2019
  • 3 reacties
  • 128 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey iedereen! Ik heb sinds kort een relatie met een meisje die alles heeft wat ik zoek. Ze houdt van naar buiten gaan en ze doet dit dan ook vaak. Nu wilt ze mij meenemen, maar ik weet niet veel dingen om te doen met haar. Dit komt doordat ik niet veel goede relaties heb gehad en dus niet weet wat te doen. Hebben jullie iets wat ik met haar kan doen?

3 reacties

Kijk naar de dingen die jullie allebei heel erg leuk vinden om te doen 😉 Het wordt binnenkort weer mooi weer dus ga samen met haar een ijsje halen in de stad. En als je dicht bij het strand woont, een romantische strandwandeling maken. Het maakt eigenlijk ook niet uit wat je doet, het gaat erom dat je weer samen met elkaar bent en het gezellig hebt.
eigenlijk exact wat Glamflowers zegt. Jullie hebben beide dezelfde interesses dus er zijn genoeg leuke dingen om te doen. Zelfs even naar de stad gaan voor een ijsje kan al leuk zijn.
Hoi

Zoals glamflowers en Anonie_m zeiden, kan het helpen om naar gemeenschappelijke interesses te zoeken. Een activiteit als ijs halen is altijd fijn, samen wandelen ook.

Met z'n tweeën iets nieuws en spannends doen kan jullie dichter bij elkaar brengen. Samen gaan muurklimmen of naar zo'n boomklimparcour met laddertjes en touwen kan gezellig worden. Jullie zouden ook kunnen raften of kanoën. De dag afsluiten met een bezoek aan een spookhuis of pretpark maakt de ervaring vast onvergetelijk 🙂

Groetjes
Kenshin

Reageer