Vraag

Met vriende eerste date?


  • Anonymous
  • 0 reacties
Hee, ik (16jaar) ben al een tijdje aan het snappen met een jonge(bijna 17) hij vroeg om een keertje iets te gaan doen, super leuk natuurlijk dus ik vroeg van wat wil je doen dan. Toen antwoorde hij met ja we kunnen wel een keertje wat gaan drinke met vriende. Ik heb hem nog nooit echt gezien dus ja ik vind het niet zo fijn om meteen met vriende er bij denk ik. Gewoon even lekker met zn 2e om m te leren kennen. Wat is jullie mening hierover xxx

4 reacties

Hey!

Als je het hier hebt over een jongen die je nog nooit hebt gezien en totaal niet kent zou ik wel wat voorzichtig zijn.
Ik zou je eerder aanraden om op de eerste afspraak een paar vriend(inn)en mee te brengen. Als je merkt dat dat oké zit kun je nog steeds beslissen om later op de dag verder te gaan met alleen jullie twee.
Zie jullie eerste afspraak als ene kennismaking (met vrienden) en als het goed zit, zie de tweede dan als jullie eerste date, die je dan alleen kunt doen.

Groetjes
Lot
Hee lief dat je reageerd , ik weet echt dat ik moet oppassen maar ik heb echt n goed gevoel bij hem hij s altijd al heel bezorgt geweest en heb al
vaak met m gebeld maar ik wil liever denk ik gewoon liever eerste keer met hem alleen afspreken
Ik snap dat je hem volledig vertrouwt, maar ik zou je toch aanraden om ermee op te letten. Je hebt geen idee wie hij is in het echte leve qua persoon. Uiteraard is het niet de bedoeling dat we meteen het slechtste van mensen gaan denken hé, maar een beetje veiligheid kan nooit kwaad.
Je zou vragen of je vrienden in het begin meegaan en na een half uurtje zonder jou ergens naartoe gaan?
Zorg er alleszins voor dat je op plaatsen bent waar veel anderen zijn, zoals in een (drukke) stad.
Reputatie 3
Badge +4
Hoe ken je hem?
Zeg dat je eerst met zn 2e wil afspreken en doe het aub in het openbaar. Ga lekker een terrasje pakken ofzo maar doe het in een stad waar genoeg mensen zijn.

Reageer