Melle

  • 29 August 2019
  • 4 reacties
  • 122 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi lieve allemaal,

Ik ben 16 en ik heb al 2 keer een relatie/verkering/hoe-je-dat-ook-wilt-noemen gehad met Melle.
Er is nooit wat gebeurt, zelfs geen kusje.
Nou was ik pas bij hem en we hebben gezoend. Spijt ? Nehh niet echt.
Ik heb geen zin in friends with benefits, om eerlijk te zijn en om nou voor de 3e keer een relatie te beginnen ? Wat moet ik doen ?

Hij woont niet echt dichtbij mij. Een uur met het ov, en om het feest compleet af te maken, mijn ouders mogen hem niet !! HOERA 😞
Ik ga ook stiekem naar hem toe en ik zeg altijd tegen mijn ouders dat ik bij een vriendin ben...
Maar dit kan niet langer doorgaan want ik krijg echt problemen als ik gesnapt wordt, als ik omga met iemand die mn ouders niet mogen.

Kan iemand mij helpen ?

Groetjes Lynn

4 reacties

Als je echt van hem houd en jij van hem, Hoezo zou je niet nog een keer een relatie proberen. Als jullie elke keer bij elkaar terug komen na een breakup, Jullie kunne dan toch Nie zonder elkaar en zijn jullie maybe wel meant to be💕. En dat jullie na 2 jaar pas hebben gezoend is oook niet erg, jullie nemen de tijd en dat is Goed. Nu zie je ook dat hy echt vn je hield en niet zoals sommige jongens alleen voor "1ding" iets met je nemen snap je.. veel geluk met Melle ❣️❣️.
@xannoniempje Ik wil niet voor de 3e keer iets met hem nemen omdat onze vrienden dan denken, Hun kunnen niet eens lang een relatie volhouden. Neem je iets met haar ? Dan krijg je zeker weer z'n ''knipperlichtrelatie''
Ik ben bang dat ze dat gaan zeggen 😞
Jaa k snap je wl want had dat ook met mn vriend waarmee steeds uit ging en mn vriendinnen beetje raar vonden.. Je moet doen wat vo jou goed voelt. K zou nog een keer proberen, want stel jullie zijn echt meant to be, dan word dt dalijk verpest omdat je denkt aan hoe andere erover denken. Je moet dit doen voor Jou en niet voor die andere mensen❣️
@xannoniempje Ik wil niet voor de 3e keer iets met hem nemen omdat onze vrienden dan denken, Hun kunnen niet eens lang een relatie volhouden. Neem je iets met haar ? Dan krijg je zeker weer z'n ''knipperlichtrelatie''
Ik ben bang dat ze dat gaan zeggen :(

^

Reageer