Beantwoord

meisjes wat vinden jullie van jongens met een oorbel

  • 18 November 2019
  • 5 reacties
  • 366 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

ik ben 15 jaar en heb in me linker oor 1 silver oorbel zoals veel donkere mensen hebben 

Mijn vraag is wat vinden jullie daarvan ben niet gay trouwens

Maar is het lelijk een afknapper of maakt het niet uit

Ik voel me er onzeker over omdat een meisje zei dat ze het een afknapper vond alvast bedankt

icon

Beste antwoord door Anonymous 18 November 2019, 16:34

Bekijk origineel

5 reacties

Hey ik den zelf niet dat het een afknapper is het maakt mij niet zo veel uit en veel jongens die ik ken hebben ook een oorbel (zij zijn ook niet gay) maar je moet vooral doen waar jij je zelf fijn bij voelt en als dat meisje zecht dat dat een afknapper vind pech voor haar het is gewoon een oorbel en heeft niks met je persoonlijkheid te maken dus grote kans is ze dan toch al look opsest is

het 

 

ik ben niet echt een meisje maar ik wil toch graag even reageren.  

 

ik vind het altijd dat de oorbel bij het persoon moet passen. 

mijn vader draaft bvb een klein ringetje die gewoon tegen je oorlel zit.  

maar mijn broer heeft een nep spijker als oorbel gehad. (nu niet meer) en dat paste bij hem dus dat zag er gaaf uit.

maar als je 1 van die 2 mij in zou laten doen zou ik er vrouwelijk van worden denk ik.  

 

ik vind dat je oorbel aan je stijl kleding en je karakter moet passen. maar als je er wat vrouwlijk uit ziet zou ik het persoonlijk niet doen.  

 

maar dat moet je zelf helemaal weten.  

elk persoon heeft er een andere mening over en dat is goed want anders zou het saai worden 😉

 

groetjes blue 

Badge

ik vind het een beetje een afknapper, maar dat zullen niet alle meiden vinden zeker nier!

veder gewoon doen wat je leuk vind en jezelf blijven het is niet aan die meiden om er wat van de vinden! als je goed bevriend bent met een meisje is het anders dan kijkt ze veel meer naar je persoonlijkheid so no worries! 

het is misschien voor sommige meiden een afknapper op het eerste gezicht maar als je nou eenmaal bevriend  met ze bent maakt dat niks meer uit!

groetjesssss

Hey Yumiko

Ikzelf vind het hartstikke sexy en oorbellen bij jongens zijn echt trendy nu! Kijk maar naar al die tiktok boys waar meisjes smoorverliefd op zijn (dont lie to me, you have watched them). Ik weet niet precies hun insta maar dit zijn hun namen: Payton Moormeijer, Josh Richards, Griffin Johnson.

Ik weet niet of je hiermee iets hebt, maar het belangrijkste is dat je jezelf blijft. Je wilt geen gf die bij je weggaat wanneer je je oorbel uit doet xD

Groetjes! SuperGrill

Thx allemaal

Reageer