Vraag

Meisje vragen

  • 14 February 2021
  • 7 reacties
  • 114 Bekeken

Badge

Hoi.

 

Ik ben 14 jaar en ik vind een meisje uit mijn klas leuk.

 

Een paar maanden geleden (rond oktober, november) begonnen we ineens veel te snappen, en ik had het idee (ik weet bijna zeker) dat ze me ook leuk vond, ik durfde het alleen niet te vragen. Toen iets later stopte het ineens, ik weet niet of het door mij of door haar kwam, maar het stopte (het snappen).

 

Deze week begon ik weer steeds vaker aan dr te denken dus ik dacht ‘ik probeer het gewoon opnieuw’. Ik heb er over nagedacht en ik zou haar nu wél durven te vragen. Ze reageerde ook wel wat op mijn snaps en we hebben in 2 of 3 dagen twee kleine gesprekken gehad, maar ze reageert een heel klein beetje afstandelijk en reageert ook niet meer altijd op elke snap die ik stuurde, wat ze eerst wel deed.

 

Het kan zo zijn dat het aan mij ligt maar het kan ook dat het aan haar ligt (dat ze een beetje hard to get doet ofzo weet ik veel), ik wil niet paranoia zijn ofzo zeg maar. Als we weer gesprekken krijgen zoals eerst zou ik haar sowieso wel willen vragen nu maar op dit moment weet ik het niet. Hebben jullie tips?

 

Gr. Ik


7 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Vragen… das de enige manier om erachter te komen, er zijn wel andere tactieken, maar uiteindelijk komen ze allemaal op vragen neer… yooeee

nou, mensen veranderen natuurlijk ook. maar als je je best moet doen om leuk te zijn gaat er zoiezo iets mis. doe gewoon hoe je normaal doet als ze dat leuk vind, wat je dan weer ziet door leuke reactie. dan kan je er voor kiezen om ook in het echt wat te gaan doen.  dit hoeft niet gelijk een bonbon workshop te zijn, ga gewoon lekker wandellen ofzo. als dat goed bevalt dan kan je misschien vragen of ze iets met jou wilt. 

dan is de vervolg vraag natuurlijk weer hoe weet ik of iemand mij leuk vind. nou meestal is het dan zo dat mensen je in hun aura laten of naar aanraking op zoek zijn. 

dit was alles succes met je leven en met haar. 

Badge

Dit zijn opzich wel goede tips, bedankt!

Reputatie 3
Badge +4

Wat bedoel je met snapen?

Zij je in het begin 

Reputatie 5
Badge +6

Wat bedoel je met snapen?

Zij je in het begin 

@Minotourus  Snapchat… jij woont onder een steen...

Reputatie 3
Badge +4

Ik had het over Een paar maanden geleden (rond oktober, november) begonnen we ineens veel te snappen, en ik had het idee (ik weet bijna zeker) dat ze me ook leuk vond, ik durfde het alleen niet te vragen. Toen iets later stopte het ineens, ik weet niet of het door mij of door haar kwam, maar het stopte (het snappen) 

Hier zegen ze meerdere keren snapen ik en dat snap ik niet zo goed wa 't dat heeft meerdere betekenisen en ik ben niet van Nederland. 

Badge

Hoi @Minotourus, snappen is zegmaar dat je met iemand anders via de app snapchat praat (of meer appt). Dat is het zegmaar, groetjes!

Reageer