Skip to main content
Vraag

Meisje vind me niet leuk, hoe kan ik dat veranderen?

• March 5, 2026
  • 5 reacties
  • 71 Bekeken

Blauwe Banaan
Forum|alt.badge.img+1

Hey allemaal! Ik vind dus iemand leuk en ze heeft me drie maanden geleden afgewezen en we hebben eigenlijk nooit contact en zo. Maar ik vind haar zó geweldig en ik kan niet stoppen met aan haar te denken. En ik ben heel verlegen en durf haar niet aan te spreken.
Kan je me alsjeblieft helpen en vertellen wat meiden leuk vinden aan jongens en hoe ik het meisje van gedachten kan laten veranderen?

5 reacties

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • March 5, 2026

Heeft ze gezegd wat ze niet leuk vindt aan je?  Dan kun je daar iets aan veranderen.

Blauwe Banaan
Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • March 5, 2026

Heeft ze gezegd wat ze niet leuk vindt aan je?  Dan kun je daar iets aan veranderen.

Bedankt voor je reactie! 

Maar nee, ze heeft alleen gezegd dat ze de klik niet voelt.

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • March 5, 2026

Hey, als ze jou niet leuk vindt kun je dit waarschijnlijk niet veranderen, omdat je natuurlijk niemand kunt dwingen om je leuk te vinden. 

En wat meisjes leuk aan jongens vinden, zal per persoon verschillend zijn, iedereen is anders 🙃

Ik weet zeker dat jij niets fout doet qua gedrag en ik hoop dat je een meisje vindt die jou ook leuk vindt❤️

Liefs😘

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • March 5, 2026

Meisjes vinden het leuk als jongens normaal doen.  Geen aanstellerij, geen stoerdoenerij, geen dirty talk, geen stomme grappen. Ze vinden het leuk als jongens aardig zijn en zichzelf verzorgen (op tijd douchen, tanden poetsen, schone kleren).  Humor is ook wel fijn.

Hello
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • March 6, 2026

respecteer gewoon haar keuze