Meisje verkering vragen uit mijn klas

  • 28 November 2019
  • 2 reacties
  • 100 Bekeken

Reputatie 4
Badge +5

Hey allemaal! Ik ben Daniël, 16 jaar en ik ga een meisje verkering vragen. En ik weet al bijna zeker dat zij mij ook leuk vindt. Ze geeft me vaker een knuffel en kijkt echt heel vaak naar mij (echt akward maar ja!) 

Ik ga ook nog een cadeau voor haar kopen waar zij nog niks van weet :). Heeft iemand een tip waar/wanneer ik haar dat cadeau kan geven? Er zit ook een brief bij!

Yoo!

Daniël


2 reacties

Hey @daantje2003,

Wat leuk dat je zo verliefd bent!!

Word helemaal blij van het bericht wat je hier ingezonden hebt :) Ik zou afwachten tot een goed moment en haar daarna verkering vragen. Eerst vragen met hoe zij het allemaal een beetje opvangt en hoe zij er tegen aan kijkt. En daarna als je denkt dat het prima zit, gewoon vragen! 

Met de cadeaus zou ik zelf persoonlijk even wachten.. Ik zelf ( ben een meisje ) en word best ongemakkelijk als ik cadeaus krijg. Ook om het feit dat je ook op een andere manier kunt bewijzen dat ze een leuke meid is en dat je voor haar wilt gaan. ; ) 

Ik hoop dat je hiermee wat kunt ! 

Heb je nog vragen? Of wil je nog iets kwijt? Kun je me altijd terug feedbacken! 

Liefss, JustHelping X

Heyhoii!

Ik vind persoonlijk chocolade heel lekker als kado😋 je kan ook een klein knuffeltje kopen of een bloemetje met een schattig kaartje erbij. Je kan heel veel kanten op!  Veel succes met het vragen!

 

Reageer